Siirry sisältöön
Asiakkaat

Tarinoita täynnä yllätyksiä

Nitron asiakkaita

Olemme ylpeitä siitä, että saamme olla mukana rakentamassa hienoja brändejä, monipuolista markkinointiviestintää ja mainontaa sekä käyttäjälähtöisiä digitaalisia palveluja erilaisilla toimialoilla. Alta löydät esimerkkejä tekemistämme töistä.

  • Barona

    Brändin vahvistaminen strategisella kumppanuudella.

  • Saimaa Wool

    Suomalainen lampaanvilla valloittaa maailmaa kangaspakka kerrallaan. Saimaa Woolin brändi kerittiin perusteellisesti ja puettiin kauniiseen kuosiin kansainvälisiä catwalkeja varten.

  • 02 Taksi

    Koko Suomen kattavaa puolueetonta, läpinäkyvää ja luotettavaa taksin välityspalvelua.

  • Mantsinen

    Materiaalinkäsittelyteknologian suunnannäyttäjä hakee globaalilla pelikentällä lokaalia näkyvyyttä.

  • TVT Asunnot

    TVT Asunnot tarjoaa vuokra-asuntoja kotikäyttöön elämän eri vaiheissa. Me rakennamme brändille kotia, jossa asukkaat ja alueet pääsevät esiin.

  • Eerikkilä

    Osaamisen ja hyvinvoinnin kehittämisen keskus tarjoaa korkeatasoiset puitteet ja palvelut urheiluun, opiskeluun, yritystilaisuuksiin ja luonto- ja liikuntaelämyksiin. Me teemme maalipotkuja yrityksen markkinointiviestinnässä.

  • Filmiaura

    Filmiaura tunnetaan elokuva-alan Jussi-gaalasta ja Jussi-palkinnoista. Uudistunut ilme tekee kunniaa kotimaiselle elokuvalle.

  • Ilmarinen

    Ilmarinen on Suomen suurin eläkevakuutusyhtiö. Autamme heitä tekemään brändivisiosta totta verkkopalvelussa ja digitaalisessa markkinoinnissa.

  • Sony Music Finland

    Yön uutta albumia markkinoimaan rakennettiin OlliBot, satakuntalaisella huumorilla varustettu tekoäly. Messengerin porilaisin chatbot viihdytti, koukutti ja haastoi.

  • Harvia

    Harvian ensimmäiset puulämmitteiset kiukaat riemastuttivat saunojia jo 1950-luvulla. Nyt Harvia ja Nitro levittävät yhdessä modernin saunan hyväätekevää ilosanomaa.

  • Löfbergs

    Löfbergs on yli 100-vuotias ruotsalainen kahvibrändi, joka on Suomen markkinoilla herkullisessa haastajan asemassa. Me autamme suomalaisia löytämään vahvuutensa.

  • Lumme Energia

    Mitä jos ajattelisit sähköä uudella tavalla? Näin sinua herättelee kotimainen energiayhtiö Lumme Energia. Yhteistyössä syntynyt kirkastunut brändi markkinoinnin konsepteineen ja uusi ilme ovat aika vastustamattomia, eikö?

  • Volkswagen

    Volkswagen on maailman johtavia automerkkejä ja innovatiivisimmaksi valittu autonvalmistaja. Yhteistyön keskiössä on asiakaskokemus.

  • Kemppi

    Tästä suomalaisesta perheyrityksestä kasvoi suomalaisen teknologiaosaamisen menestystarina.

  • Vitaepro

    VitaePro on yksi Pohjoismaiden käytetyimmistä ravintolisistä. Aktiivinen brändi tekee aktiivista mainontaa aktiivisille asiakkaille!

  • Ahlsell

    Pohjoismaiden johtava teknisen kaupan ammattilainen palvelee LVI-, sähkö-, teollisuus- ja kylmäalan ammattilaisia. Me autamme heitä rakentamaan uusia konsepteja, erottuvia kampanjoita ja vahvempaa digipresenssiä.

  • Satel

    Salolainen SATEL Oy on yksi maailman johtavista yksityisen radioteknologian asiantuntijoista. Brändin kirkastus vahvisti yhteyksiä maailmalle.

  • Veikkaus

    Veikkaus tuntee suomalaisten pelaajien toiveet, ja meillä on ilo olla mukana raaputtamassa esiin uusia ideoita.

  • Whirlpool

    Amerikkalainen Whirlpool on maailman suurin kodinkoneiden valmistaja. Suomessa Leijona-yhteistyössä karjuu mukana meidän äänemme.

  • Biolan

    Biolan ja Nitro tuovat tiiviissä yhteistyössä kiertotalousajattelua ja kestäviä ratkaisuja suomalaisiin koteihin, mökeille ja puutarhoihin.

  • Four Reasons

    Kotimainen Four Reasons muuttaa maailmaa hius hiukselta. Olemme mukana tarinoiden, konseptien ja digitaalisten asiakaskohtaamisten kautta.

  • Auramarine

    Uudistimme Auramarinen ilmeen ja markkinointistrategian vastaamaan yrityksen nykytilaa oman alansa edelläkävijänä.

  • K-Auto

    K-Auto kehittää jatkuvasti uusia, edistyksellisiä autoalan palvelu­konsepteja ja monikanavaisia liikkumisen palveluita.

  • Sony Music Sweden

    Yli miljoona albumia myyneen Bo Kaspers Orkesterin uutta 23:55-albumia haluttiin markkinoida uudella ja yllättävällä tavalla. Siispä botitimme bändin AI:n avulla yhdessä Sony Music Swedenin kanssa Bot Kaspersiksi.

  • Lämpöpuisto

    Lämpöpuisto on Suomen suurimpia ja kokeneimpia polttonesteiden toimittajia niin yritys- kuin kuluttajakohderyhmässäkin. Lämpöpuisto on lähtenyt rohkeasti uudistamaan alan markkinointikäytäntöjä yhdessä Nitron kanssa.

  • C More

    Uudistuneet jääkiekon SM-liigan ohjelmasisällöt saivat syksyllä 2020 kodin C Moresta.  Uudistuksen myötä myös liigan lähetysilme laitettiin uusiksi Nitro Filmin voimin.