Staria on palkittu kansainvälisen taloushallinnon tähti, jonka palveluihin luottavat Pohjoismaiden menestyneimmät kasvuyritykset. Se tarvitsi huippuosaamistaan ja määrätietoista asennettaan vastaavan brändin. Rohkean, värikkään ja kasvunälkäisiä asiakkaita puhuttelevan. Tiiviissä yhteistyössä syntyi brändin perusta, jossa Staria asemoitui aggressiivista kasvua hakevien kunnianhimoisten yritysten, yksisarvisten, kumppaniksi, ravistellen brändinsä sanomalla markkinan vakiintuneita rakenteita.
Brändistrategia
Visuaalinen ilme
Brändivideo
Starian uusi missio on auttaa kasvuyrityksiä kehittymään kansainvälisen tason supertähdiksi. Se lähestyy nyt asiakkaitaan rohkealla lupauksella rajattomasta kasvusta tavalla, joka on kategorialle täysin uutta. Uudistetun brändin matka on vasta alussa, mutta se on ylittänyt toimialan rajat sekä asiakkaiden että kilpailijoiden huomiokynnyksen ensihenkäyksestään alkaen.
Starian uudistettu brändi lanseerattiin tosissaan, vaan ei tosikkomaisesti. Syntymätön yksisarvinen tervehti Kauppalehden lukijoita kokosivun ilmoituksessa.
ARTTI AURASMAA, CEOBrändiuudistuksen tavoitteena oli kertoa ja näyttää mistä Stariassa on kyse. Nitrolaisten kanssa yhdessä synnytetty brändistrategia ja uusi ilme kiteyttävät sen täydellisesti ja taatusti erottuvalla tavalla. Rohkeasti uudistettu brändi on herättänyt oikeanlaista huomiota ja puhutellut myös sisäisesti kasvunälkäisiä starialaisia.
Meillä kohtaavat äärimmäisen vahva liiketoimintalähtöinen strategia- ja konseptiosaaminen sekä markkinointitoimenpiteiden huippulaadukas toteutus kanavasta riippumatta.
Asiantuntijamme hallitsevat strategialähtöisen brändityön, luovan tarinankerronnan sekä monikanavaisen markkinointiviestinnän huikeaa teknologia- ja tuotanto-osaamista unohtamatta.
Palvelussamme korostuvat asiakkaidemme mukaan sitoutuneisuus, hyvä hinta-laatusuhde sekä markkinoiden kärkeä oleva projektijohto. Ei hullummin sanottu heiltä.
Head of Growth