Nitrossa teknologia ei ole jälkiajatus, vaan keskeinen osa prosessia. Autamme asiakkaitamme digitalisoimaan liiketoimintaansa ja tekemään verkkopalveluja, jotka tuottavat aidosti lisäarvoa asiakkaalle. Digitaalinen suunnittelumme pohjautuu kattavaan asiakastutkimukseen, iteroivaan kehitystyöhön sekä hybriditoimiston asiantuntijoiden yhdessä tekemiseen. Liiketoimintakriittisyys ja asiakkaan toimintaan integroituminen takaavat timanttisen lopputuloksen.
Asiakkaan toiminnan sekä loppuasiakkaan kipupisteiden ymmärtäminen on ensiarvoisen tärkeää. Selvitämme mikä on säilyttämisen arvoista ja mikä saa lähteä. Hankimme mahdollisimman paljon tietoa markkinasta sekä asiakkaan liiketoiminnasta, jotta myöhemmässä vaiheessa tehtävät päätökset perustuvat faktoihin, eivät mututuntumaan. Projektista riippuen asiakastutkimus voi ottaa monia muotoja aina syvähaastatteluista fokusryhmiin ja käyttäjätestauksiin.
Digitaalisen palvelun konsepti sekä ratkaisustrategia rakennetaan tavoitteiden ja laatumäärittelyn ympärille. Konseptityö määrittelee kaikki toteuttamisen kannalta tärkeät asiat, kuten tavoitteet, teknologiat, rajoitteet, kohderyhmät, use caset ja brändin soveltamisen. Konsepti ja ratkaisustrategia itsessään tarjoavat jo vastauksen kaikista tärkeimpään kysymykseen: miksi digitaalinen palvelu on olemassa, ja mitä lisäarvoa se luo loppuasiakkaalle?
Visuaalisten ja funktionaalisten prototyyppien avulla varmistetaan, että ratkaisut toimivat halutulla tavalla jokaisella laitteella tavoitteiden mukaisesti. Tässä vaiheessa iterointi ja muutokset ovat kustannustehokkaita ja luovuutta ruokkivia. Prototyyppejä voidaan testata loppuasiakkaalla ennen kuin tuote menee tuotantoon. Myös vaihtoehtoisien ratkaisujen testaaminen on mahdollista, jolloin päätöksenteossa ei tarvitse luottaa pelkkään mielikuvitukseen. UX- ja UI-suunnittelulla varmistetaan digitaalisen palvelun saavutettavuus ja optimaalinen käyttökokemus.
Nitron huippuluokan tekninen toteutus mahdollistaa digitaalisen palvelun, joka on helppo käyttää mutta vaikea rikkoa. Pystytämme asiaankuuluvat kehitysympäristöt ja luomme ensiluokkaista koodia. All killer – no filler. Teknologinen arkkitehtuuri toteutetaan palvelemaan yritysasiakasta sekä loppuasiakasta parhaalla mahdollisella tavalla.
Julkaisun jälkeen alkaa jatkuvan kehityksen työ. Digitaalinen palvelu ei ole koskaan täysin valmis, vaan sitä seurataan, konversio-optimoidaan ja kehitetään pikkuhiljaa eteenpäin kehittyvien standardien mukaisesti. Nitron jatkuvan kehityksen prosessi varmistaa, että verkkopalvelua ei tarvitse muutaman vuoden välein rakentaa kokonaan uusiksi, vaan sijoitukselle saa pitkäaikaisen tuoton. Tutkimme sivustoanalytiikkaa ja kehitämme sivun hakukoneoptimointia sekä konversioita säännöllisesti.
Isot tai pienet projektit, Nitrossa tekemisen kaava on aina sama: käyttäjän tarpeet aidosti huomioiden ja asiakkaan tavoitteet tähtäimessä.