Staria on palkittu kansainvälisen taloushallinnon tähti, jonka palveluihin luottavat Pohjoismaiden menestyneimmät kasvuyritykset. Uudistimme Starian brändi-ilmeen ja verkkosivuston tähden ja sen kovan luokan asiakkaiden tasoa vastaavaksi. Nyt ilme kommunikoi vahvemmin Starian ammattitaitoa ja ainutlaatuista asennetta. Samalla verkkosivuston käytettävyys, suorituskyky ja hakukonenäkyvyys harppasivat valovuoden parempaan suuntaan. Nitron hybridiosaamiselle oli käyttöä filmituotannosta ja brändi-ilmeen suunnittelusta UX/UI-suunnitteluun ja tekniseen toteutukseen.
Visuaalinen päivitys
3D-tuotanto
Palvelumuotoilu
UX/UI-suunnittelu
Tekninen suunnittelu ja toteutus
Analytiikka, avainsanatutkimus ja hakukoneoptimointi
Määrittelimme verkkosivuston kohderyhmät yhdessä asiakkaan kanssa, jonka jälkeen kartoitimme tarpeita ja kipukohtia kattavilla haastatteluilla. Starian tarjoamien palveluiden kattavuutta ja yhdistelmää pidettiin jopa mahdottomana. Me päätimme tehdä siitä näkyvää.
Tutkimuksen pohjalta laadimme asiakaspolun, joka ohjasi verkkosivuston toiminnallisuuksia ja sisältöjä sekä tukee Starian strategista päätöksentekoa pitkällä aikavälillä. Avainsana-analyysin avulla viestintää ja termejä hakukoneoptimoitiin ja samalla saimme syötettä sivuston löydettävyyttä ja hyvää käyttäjäkokemusta tukevan rakenteen suunnitteluun.
Brändi-ilmeen evoluutio sisälsi päivitetyt värit, raikkaammat asettelut ja näyttävät 3D-elementit, jotka nostivat ilmeen visuaalisesti uudelle tasolle ja lisäsivät sen houkuttelevuutta.
Nitron hybridimallilla brändi-ilmeen uudistus ja UI-suunnittelu etenivät samanaikaisesti tiiviissä yhteistyössä. Brändi- ja UI-tiimi yhdistivät osaamisensa, jotta brändikokemus on saumaton ja yhteneväinen kaikissa kanavissa ja kohtaamispisteissä. Integroitu prosessi tuotti korkeaa ja tasaista laatua kaikilla osa-alueilla.
Asiakkaan liiketoiminnan tarpeet ja kohderyhmien odotukset ohjasivat verkkosivuston uudistusta. Nyt sivuston tekninen suorituskyky ja käytettävyys tukevat Starian kasvua esteettömästi. Uusi verkkopalvelu palvelee sujuvasti sekä sisällönpäivittäjiä että loppuasiakkaita.
Nitron tapaan suunnitteluprosessi tehtiin tiiviissä yhteistyössä asiakkaan kanssa, tarpeita vastaavaksi. Syntyi verkkosivusto, joka on visuaalisesti houkutteleva, käyttäjäystävällinen ja teknisesti tehokas. Modulaarinen rakenne tekee sisällön päivittämisestä vaivatonta ja aikaa säästävää.
Alexandra Sevelius, Starian markkinointijohtajaNitrolla on kovia asiantuntijoita markkinoinnin jokaisella saralla ja heidän kanssaan on mukavaa tehdä yhteistyötä. Kommunikaatio sujuu aina hyvin. Nitrolaiset saavat helposti kiinni ajatuksista ja palautteesta, ja tuovat nopeasti järkeviä ratkaisuja pöytään. Nitrossa ymmärretään asiakkaan haasteet ja tavoitteet ja osataan ohjata oikeaan suuntaan.
Haluamme varmistaa, että brändisi kohtaa asiakkaansa saumattomasti ja tehokkaasti. Keskitymme loppukäyttäjäkokemuksen muotoiluun ja toteutukseen, aina asiakkaan liiketoiminnallisia tavoitteita ohjenuoranamme käyttäen.
Kohderyhmien löytäminen ja ohjaaminen kohti toivottuja tuloksia
Olipa kyse koko ostopolun hallinnasta tai tietyn osa-alueen, kuten verkkopalvelun tai digimarkkinoinnin kehittämisestä, me autamme kohderyhmien tavoittamisessa ja ohjaamisessa kohti haluttuja toimenpiteitä.
Vahva digimarkkinoinnin ja digitaalisten palveluiden asiantuntemus
Hybridipalvelutarjoomamme kattaa mm. digitaalisen markkinoinnin, verkkopalveluiden UX/UI-suunnittelun ja teknisen toteutuksen sekä analytiikan hyödyntämisen. Valitsemme teknologiat aina tarpeiden mukaan, mutta korkeasta laadusta emme tingi.
Head of Growth