Savoxin viestintäratkaisut tukevat kovan luokan ammattilaisten työtä vaativissa työympäristöissä kaikkialla maailmassa. Verkkopalvelu-uudistuksen ohjenuorana oli brändin lupaus: Empowering the best to do their best. Syntyi helposti hallittava sivusto, joka tukee tehokkaasti Savoxin liiketoimintaa ja kansainvälistymistä. Vain parasta parhaille, hybridin voimin.
Verkkopalvelukonsepti
UX/UI-suunnittelu
Integraatio tuotetietojärjestelmään
Tekninen suunnittelu ja toteutus
Analytiikka, avainsanatutkimus ja hakukoneoptimointi
Savox Communications on maailmanlaajuinen viestintäratkaisujen toimittaja esimerkiksi turvallisuus- ja puolustussektorille sekä teollisuudelle. Edistyksellinen viestintäteknologia pelastaa ihmishenkiä ja suojelee ihmisiä ja omaisuutta.
Suunnittelimme ja toteutimme verkkopalvelu-uudistuksen vahvistamaan Savoxin edelläkävijän roolia. Asiakaslähtöisempi ja käyttäjäystävällisempi käyttöliittymä on nyt helppo reitti Savoxin tuotteisiin, palveluihin ja uutisiin. Hakukonenäkyvyyttä parannettiin optimoimalla verkkopalvelun sisältöä ja rakennetta.
Suunnittelussa huomioitiin selkeys, kohderyhmien tarpeet ja käyttäjäpolkujen sujuvuus. Avainsanoina rohkeus, modernius ja saumattomuus. Verkkopalvelun alusta vaihdettiin helpommaksi ja ketterämmäksi sisällönpäivittäjille.
Sivuston sisältö kiinnostaa ja houkuttelee käyttäjiä tutkimaan lisää.
Uuden sivuston suorituskyky parantui merkittävästi ja raskaastakin sisällöstä huolimatta se optimoitiin tehokkaasti.
Sivusto on teknisiltä ominaisuuksiltaan tätä päivää.
Nitron Savoxin hybriditiimissä yhdistyvät brändin, markkinoinnin, somen, analytiikan sekä digitaalisen suunnittelun ja toteutuksen osaaminen. Uudistuksen yhteydessä Savox toteutetti myös laajat brändikuvaukset, jonka kuvia Nitro Film herätti henkiin sivustoa varten.
Verkkopalvelun määrittely tehtiin tiiviissä yhteistyössä asiakkaan kanssa. Tavoitteita, palveluarkkitehtuuria, integraatioita, tuotehierarkiaa ja sisällön priorisointia määriteltiin yhteisissä työpajoissa. Suunnittelimme UI-komponentit ja käyttäjäpolut uudelleen sekä integroimme tuotetietojärjestelmän, joka mahdollistaa tuotteiden hallinnan ja päivittämisen yhdestä keskitetystä paikasta.
Nyt verkkopalvelu on asiakaskeskeisempi ja helpommin navigoitava, räätälöidystä sisällöstä kaikki tarvittava löytyy nopeasti. Uusi palvelu tuo Savoxin brändin esiin vaikuttavammin ja houkuttelevammin.
Hakukoneoptimoinnin ansiosta palvelun suorituskyky on parantunut kaikilla mittareilla ja luotu SEO- ja mittaussuunnitelma tukee näkyvyyttä ja analytiikkaa. Responsiivinen suunnittelu varmistaa, että käyttökokemus on saumaton kaikilla laitteilla. Interaktiiviset ominaisuudet, kuten tuotevertailutyökalu, sitouttavat käyttäjiä.
Mikael Simelius, Savoxin markkinointijohtajaOlemme innoissamme saadessamme julkistaa uuden verkkosivustomme, joka on suunniteltu asiakkaitamme ajatellen. Uusi sivusto tarjoaa intuitiivisemman ja kiinnostavamman kokemuksen, mikä helpottaa käyttäjien tiedonhakua ja yhteydenottoa meihin.
Haluamme varmistaa, että brändisi kohtaa asiakkaansa saumattomasti ja tehokkaasti. Keskitymme loppukäyttäjäkokemuksen muotoiluun ja toteutukseen, aina asiakkaan liiketoiminnallisia tavoitteita ohjenuoranamme käyttäen.
Kohderyhmien löytäminen ja ohjaaminen kohti toivottuja tuloksia
Olipa kyse koko ostopolun hallinnasta tai tietyn osa-alueen, kuten verkkopalvelun tai digimarkkinoinnin kehittämisestä, me autamme kohderyhmien tavoittamisessa ja ohjaamisessa kohti haluttuja toimenpiteitä.
Vahva digimarkkinoinnin ja digitaalisten palveluiden asiantuntemus
Hybridipalvelutarjoomamme kattaa mm. digitaalisen markkinoinnin, verkkopalveluiden UX/UI-suunnittelun ja teknisen toteutuksen sekä analytiikan hyödyntämisen. Valitsemme teknologiat aina tarpeiden mukaan, mutta korkeasta laadusta emme tingi.
Head of Growth