Harvia on maailman johtava kiuasvalmistaja, jolla on laaja tarjoama erilaisiin saunomis- ja spa-kulttuureihin sopivia ratkaisuja perinteisistä kiukaista kylpylän rakentamiseen tarvittaviin laitteistoihin. Nitron kanssa yhteistyössä syntyi globaali verkkopalvelu, joka puhuttelee kuluttajia, ammattilaisia ja jälleenmyyjiä yrityksen päämarkkina-alueilla.
Verkkopalvelun konsepti
Kansainväliset sidosryhmä workshopit
UX/UI-suunnittelu
Globaalin verkkosivuston tekninen toteutus
Verkkosivun integraatiot sisäisiin järjestelmiin sekä kieli- ja maaversiot päämarkkina-alueille
Kuvakonsepti
Nitro suunnitteli Harvian verkkosivujen konseptin, tekniikan ja käyttökokemuksen vastaamaan paremmin globaalisti toimivan yrityksen tarpeita ja palvelemaan B2C- ja B2B-asiakkaita kansainvälisesti. Käyttäjäkokemuksen kannalta tärkeintä on oikean tiedon löytäminen ja parhaan ratkaisun saaminen – mahdollisimman helposti ja kaikilla laitteilla.
Haastetta lähdettiin ratkomaan workshopeissa, joihin osallistui Harvian markkinoinnin ja it:n asiantuntijoita ympäri maailmaa. Sivustoa käyttävät konserniyhtiö sekä useat maayhtiöt, joten tarvittiin neljä eri sivustoa ja kahdeksan eri kieliversiota. Aikaisemmat haasteet verkkosivuilla navigoimisessa, oikean tiedon löytämisessä sekä ajantasaisuudessa selätettiin täysin uudella struktuurilla. Tuotteet jaettiin pääkategorioihin ja tuotetiedot asetettiin sivujen keskiöön, integroimalla ne suoraan Harvian tuotetietokantaan (PIM). Nitron toimesta suunniteltiin uusi sisältöhierarkia, sisältömallit sekä UX- ja UI-suunnittelu.
Osana verkkopalvelukonseptia Nitro toteutti kuvakonseptin ja kuva- sekä videotuotannot tukemaan uudistusta ja Harvian brändi-identiteettiä. Kuvakonseptin perustana oli Harvian missio Healing with heat – hyvinvoinnin ja terveyden edistäminen lämmön avulla, oli lämpö sitten lähtöisin perinteisestä kiukaasta, infrapunalaitteesta tai höyrykiukaasta. Visualisoimme sen, miltä lämpö näyttää ja tuntuu. Nautinnollisuus huokuu läpi sivuston ja tukee ideaa siitä, miten jokainen käyttäjä löytää sieltä oman tapansa saunoa.
Haluamme varmistaa, että brändisi kohtaa asiakkaansa saumattomasti ja tehokkaasti. Keskitymme loppukäyttäjäkokemuksen muotoiluun ja toteutukseen, aina asiakkaan liiketoiminnallisia tavoitteita ohjenuoranamme käyttäen.
Olipa kyse koko ostopolun hallinnasta tai tietyn osa-alueen, kuten verkkopalvelun tai digimarkkinoinnin kehittämisestä, me autamme kohderyhmien tavoittamisessa ja ohjaamisessa oikeille polulle kohti haluttuja toimenpiteitä.
Hybridipalvelutarjoomamme kattaa mm. digitaalisen markkinoinnin, verkkopalveluiden UX/UI-suunnittelun ja teknisen toteutuksen sekä analytiikan hyödyntämisen. Valitsemme teknologiat aina tarpeiden mukaan, mutta korkeasta laadusta emme tingi.
Head of Growth