Sähköautojen lataus on ajankohtainen, mutta yhä yllättävän vaikeasti lähestyttävä asia. Kilpailukentän toimijat ovat pääasiassa keskittyneitä vain johonkin osa-alueeseen, kuten laitteiden toimittamiseen, jossa huollon ja korjaukset hoitaa sitten joku muu. Pitkäkestoista vastuuta vältellään. Kaiken lisäksi toimialan markkinointi on pääosin jäykkää B2B-huttua, jossa kerrotaan asioista pitkästi, mutta sanomatta juuri mitään, konkretia häviää jonnekin sinne hutun keskelle. Plugit halusi uudistaa jäykkää markkinaa luomalla helposti lähestyttävän konseptin, joka kertoo faktoja, mutta saa myös hymyn huulille.
Visuaalinen ilme & tone of voice
Konsepti- ja kampanjasuunnittelu
Mediasuunnittelu
Monikanavakampanjan toteutus ja tuotanto (radio, printti, display, DOOH)
Kotimainen Plugit on markkinoiden ainoa toimija, joka tarjoaa kokonaisvaltaisia latausratkaisuja sähköllä kulkeville ajoneuvoille – kartoitus, suunnittelu, asennus, huolto ja ylläpito. Ei pelkästään yhtä palasta prosessissa, vaan kaikkia palasia yhdessä. Siinä oli se tunnistettu kilpailuetu, joka haluttiin vielä pukea helposti lähestyttävään muotoon, ilman jäykistelyä.
Syntyi konsepti OIKEANLAISTA LATAUSTA, jolle luotiin kilpailijoista erottuva ilme ja puhetapa.
Vaikka Plugitin asiakaskunta koostuu pääosin b2b-päättäjistä, käyttäydyttiin rennosti ja mailaa puristamatta, kuin mikä tahansa itsevarma b2c-brändi käyttäytyisi. Itseensä luottaen ja omaa identiteettiään korostaen.
Meillä kohtaavat äärimmäisen vahva liiketoimintalähtöinen strategia- ja konseptiosaaminen sekä markkinointitoimenpiteiden huippulaadukas toteutus kanavasta riippumatta.
Asiantuntijamme hallitsevat strategialähtöisen brändityön, luovan tarinankerronnan sekä monikanavaisen markkinointiviestinnän huikeaa teknologia- ja tuotanto-osaamista unohtamatta.
Palvelussamme korostuvat asiakkaidemme mukaan sitoutuneisuus, hyvä hinta-laatusuhde sekä markkinoiden kärkeä oleva projektijohto. Ei hullummin sanottu heiltä.
Head of Growth