Saarioinen lanseerasi alkuvuodesta 2024 uutuustuotteen: Texmex Läpän, tutun roiskeläppä-pizzan vähän vallattoman pikkuveljen. Nitrolla oli ilo ja kunnia suunnitella tuoteperheelle paitsi nimi ja pakkaus myös brändikonsepti, jonka siivittämänä Läppä lennähti kauppojen hyllyille – ja hyllyiltä asiakkaiden ostoskoreihin.
Tuotteen nimi ja pakkausdesign
Brändikonseptin suunnittelu
Teasaus- ja lanseerauskampanjan suunnittelu ja toimenpiteiden jalkautus
Animaatiotuotanto
Vaikuttajayhteistyö
Texmex Läpän lanseerauksen ytimeen nostettiin läpändeerokset – koska hyvät läpät maistuu aina. Jo ennen lanseerausta Läppä lähti lentoon TikTokissa kolmen vaikuttajan voimin ja nostatti kiinnostusta uutuustuotetta kohtaan. Lanseerausvaiheessa meno jatkui monikanavaisesti digitaalisissa kanavissa, tv:ssä ja kaupan toimenpiteissä. Kuluttajien lisäksi myös kaupat ottivat tuotteen innoissaan vastaan ja lähtivät mukaan läpänheittoon omalla tyylillään omissa some-kanavissaan.
Rennolla otteella suunniteltu lanseerausstrategia tuotti tulosta: tuote sai huimasti näkyvyyttä Gen Z -kohderyhmässä ja kampanja-ajan myyntitavoite ylitettiin moninkertaisesti.
Vaikuttajien sisällöt tavoittivat kohderyhmän erittäin hyvin ja keräsivät 50 000 reaktiota.
Texmex Läppä tavoitti yleisönsä erinomaisesti sosiaalisen median, YouTuben, tv-mainonnan ja kaupan toimenpiteiden yhdistelmällä.
Maarit Piela-Liesalho | Markkinointipäällikkö, Saarioinen OyYhteistyö Nitron kanssa lähti vauhdikkaasti käyntiin ja pääsimme pikaisesti tavoitteiden kautta innovatiiviseen ratkaisuun. Monikanavainen ja kohderyhmää puhutteleva värikäs ja hauska konsepti sekä toteutus syntyivät inspiroivan yhteistyön tuloksena.
Meillä kohtaavat äärimmäisen vahva liiketoimintalähtöinen strategia- ja konseptiosaaminen sekä markkinointitoimenpiteiden huippulaadukas toteutus kanavasta riippumatta.
Asiantuntijamme hallitsevat strategialähtöisen brändityön, luovan tarinankerronnan sekä monikanavaisen markkinointiviestinnän huikeaa teknologia- ja tuotanto-osaamista unohtamatta.
Palvelussamme korostuvat asiakkaidemme mukaan sitoutuneisuus, hyvä hinta-laatusuhde sekä markkinoiden kärkeä oleva projektijohto. Ei hullummin sanottu heiltä.
Head of Growth