Pride-viikon vuoden 2022 teema oli ”Kohtaamisia”, joka korosti Helsinki Pride -yhteisön toimintaa. Sen kulmakiviä ovat ihmisten kohtaamisten mahdollistaminen sekä yhteisöllisyyden tukeminen, jotka olivat entistä tärkeämmässä roolissa kulkueen kahden vuoden tauon jälkeen. Halusimme lähteä tuomaan teemaa eloon tempauksella, johon jokainen voisi ottaa osaa. Tavoitteena oli haastaa ihmisiä kohtaamaan toisiaan ja näyttämään lämpöä, välittämistä ja rakkautta – konkreettisesti.
Konseptin suunnittelu
Tempauksen valmistelu ja toteutus
Toteutuksen markkinointi
Lähtökohtana tempaukselle olivat Helsinki Pride -yhteisön ja TBWA:n loihtimat visuaalisuudet, jotka näyttävät maailman lämpökameran läpi. Tämän ajattelun ja viestinnän tueksi luotiin kirsikka kakun päälle: aito lämpökameratoteutus, jossa kuka tahansa voi kokea ja havainnollistaa oman ruuminlämpönsä yhdessä tärkeän ihmisen kanssa.
Forumin 0-kerrokseen pystytettiin lämpökameraständi, jossa kävijät saivat tulla ottamaan kuvan joko yksin tai läheistensä kanssa. Kävijät näkivät itsensä lämpökameran läpi ja pystyivät havainnollistamaan, kuinka heidän ruumiinlämpönsä muuttui läheistensä läsnäollessa, halatessa tai suudellessa. Ständi indikoi kuinka kohtaamiset lämmittävät ihmistä konkreettisesti.
Forum-kauppakeskuksessa
Lämpökameraständi avoinna yhteensä 25 h - torstaista lauantaihin 30.6.2022-2.7.2022
Meillä kohtaavat äärimmäisen vahva liiketoimintalähtöinen strategia- ja konseptiosaaminen sekä markkinointitoimenpiteiden huippulaadukas toteutus kanavasta riippumatta.
Asiantuntijamme hallitsevat strategialähtöisen brändityön, luovan tarinankerronnan sekä monikanavaisen markkinointiviestinnän huikeaa teknologia- ja tuotanto-osaamista unohtamatta.
Palvelussamme korostuvat asiakkaidemme mukaan sitoutuneisuus, hyvä hinta-laatusuhde sekä markkinoiden kärkeä oleva projektijohto. Ei hullummin sanottu heiltä.
Head of Growth