Kaksi pientä energiayhtiötä, Lumme Energia ja Loiste Sähkönmyynti, yhdistyivät yhdeksi Lumme Energiaksi. Tuntematon altavastaaja lähti haastamaan markkinan suurimpia kilpailijoita, suurten mediabudjettien Fortumia, Heleniä ja Vattenfallia, monikanavaisella brändimarkkinoinnilla. Lumme Energian ja Nitron yhteistyö lähti liikkeelle brändin uudistamisesta sekä lanseeraamisesta suurelle yleisölle. Tavoitteena oli tehdä brändistä tunnettu ja pidetty kategoriassa, joka on lähtökohtaisesti tylsä.
Bränditarina ja markkinoinnin konsepti
Uusi ilme kiehtovine kuvineen, videoineen ja biiseineen
Tone of voice
Konsepti- ja kampanjasuunnittelu
Monikanakampanjoiden toteutus ja tuotanto (some, display, OOH, DOOH, radio, lineaarinen television, printti)
Nitro loi brändille identiteetin, tarinan, markkinointiviestinnän konseptin, monikanavaiset luovat sisällöt sekä brändimarkkinoinnin suunnitelman. Brändi kiinnitettiin epämainonnallisella tavalla vastuullisuuteen ja uudenlaisiin näkökulmiin – kykyyn nähdä toisin. Mitä jos ajattelisit asioita uudella tavalla? -kysymyksestä tuli tarinankerronnan keskeinen elementti, toistuen monikanavaisessa kokonaisuudessa.
Nousu keväästä 2021 kevääseen 2022
Nousu vuodesta 2020 vuoteen 2022
Nousu vuodesta 2020 vuoteen 2022
Vastustamattoman yhteistyön tuloksena on syntynyt bränditarina, uusi ilme ja tone of voice sekä koko liuta markkinointiviestinnän toteutuksia.
Meillä kohtaavat äärimmäisen vahva liiketoimintalähtöinen strategia- ja konseptiosaaminen sekä markkinointitoimenpiteiden huippulaadukas toteutus kanavasta riippumatta.
Asiantuntijamme hallitsevat strategialähtöisen brändityön, luovan tarinankerronnan sekä monikanavaisen markkinointiviestinnän huikeaa teknologia- ja tuotanto-osaamista unohtamatta.
Palvelussamme korostuvat asiakkaidemme mukaan sitoutuneisuus, hyvä hinta-laatusuhde sekä markkinoiden kärkeä oleva projektijohto. Ei hullummin sanottu heiltä.
Head of Growth