Thermia on ruotsalainen lämpöpumppujen valmistaja, jonka tuotevalikoimaan kuuluvat maalämpöpumput, ilmavesilämpöpumput ja ilmapumput. Thermia Finland Oy on toiminut Suomessa vuodesta 2013 lähtien. Vuonna 2021 Thermia havahtui ongelmiin brändinsä tunnettuuden kanssa Suomessa. Tämä näkyi selkeästi markkinaosuuksissa, joissa Thermian kilpailijoilla oli paljon laajempi ote ja parempi tunnettavuus. Kasvattaakseen markkinaosuuttaan ja liiketoimintaansa Suomessa Thermia päätti panostaa tunnettavuutensa kasvattamiseen Suomen markkinoilla. Prosessi vaati monikanavaisia, laajoja toimenpiteitä sekä selkeän viestikärjen brändille.
Konseptisuunnittelu ja luova tarinankerronta
Monikanavaisen digitaalisen markkinoinnin suunnittelu, tuotanto ja operointi
Toimenpiteiden seuranta, mittaaminen, jatkuva optimointi sekä raportointi
Mediasuunnittelu ja -ostot
Sivuston ja sisältöjen SEO-optimointi
Radiomainonnan suunnittelu ja tuotanto
Vuoden 2022 aikana.
Maalämpöpumpun ostaminen on ihmisille sijoitus, joka maksaa itsensä takaisin vuosi vuodelta. Maalämpöpumpun asennus on taloudellinen, ekologinen ja omavaraisempaan elämään pyrkivä ratkaisu. Se on panostus tulevaisuuteen.
Thermia haluaa tarjota ihmisille tehokkaita ja ympäristöystävällisempiä tapoja lämmittää asuntoa. Tuotteet tuovat ihmisten arkeen vaivattomuutta, säästöä, ja energiatehokkaita ratkaisuja.
Thermia ei myy pelkkää rautaa, vaan rakkautta.
Näin syntyi konseptin ydin:
On monta tapaa lämmitellä.
Ja sitten on maailman tehokkain maalämpöpumppu.
Lämmitä kotia, älä maapalloa.
Lämmitä kotia, älä maapalloa -slogan yhdistettiin monikanavaisesti kampanjaan. Se kertoo Thermian motivaatiosta tarjota parempia vaihtoehtoja kodin lämmitykseen.
On monta tapaa lämmitellä -viesti haluttiin tuoda erilaisilla luovilla tavoilla moniin eri kanaviin. Luovia tapoja nostattaa lämpöä ovat olleet muun muassa hikoiluun liittyvät aktiviteetit, tavarat ja sanat.
Strategian keskiössä on saada ihmiset pysähtymään mainosten äärelle ja herättää heidän mielenkiintonsa. Tällä tavalla on pyritty nostamaan tunnettuutta ja vaikuttamaan ihmisten ostopäätökseen.
Tulos ylitti 10–20 % tavoitteen.
Vuoden 2022 aikana.
Meillä kohtaavat äärimmäisen vahva liiketoimintalähtöinen strategia- ja konseptiosaaminen sekä markkinointitoimenpiteiden huippulaadukas toteutus kanavasta riippumatta.
Asiantuntijamme hallitsevat strategialähtöisen brändityön, luovan tarinankerronnan sekä monikanavaisen markkinointiviestinnän huikeaa teknologia- ja tuotanto-osaamista unohtamatta.
Palvelussamme korostuvat asiakkaidemme mukaan sitoutuneisuus, hyvä hinta-laatusuhde sekä markkinoiden kärkeä oleva projektijohto. Ei hullummin sanottu heiltä.
Head of Growth