Suomalaiset ovat perinteisesti olleet hyvin vaatimattomia onnistumisen ja menestyksen suhteen. Kell’ onni on, se onnen kätkeköön – niinhän sitä sanotaan. Mutta nykysukupolvet ovat aiempia ujostelemattomampia statuksensa näyttämisen suhteen. Tähän nojasi Nitron Porschelle suunnittelema mainonnallinen teema, sallivuus: on ihan ookoo palkita itsensä kaikesta tehdystä kovasta työstä.
Konseptisuunnittelu
Halusimme tuoda Porschen klassisen mainosotsikointiperinteen tähän päivään tämän ajan ehdoilla – eli oivaltavasti, mutta ilman aikansa elänyttä sukupuolittunutta asennetta. Kokonaisuudessa luotimme yksinkertaiseen ja itsevarmaan ilmaisuun: Haluttava kuva autosta, lakonisesti ladottu otsikko. Luksusbrändin ei tarvitse selitellä.
Meillä kohtaavat äärimmäisen vahva liiketoimintalähtöinen strategia- ja konseptiosaaminen sekä markkinointitoimenpiteiden huippulaadukas toteutus kanavasta riippumatta.
Asiantuntijamme hallitsevat strategialähtöisen brändityön, luovan tarinankerronnan sekä monikanavaisen markkinointiviestinnän huikeaa teknologia- ja tuotanto-osaamista unohtamatta.
Palvelussamme korostuvat asiakkaidemme mukaan sitoutuneisuus, hyvä hinta-laatusuhde sekä markkinoiden kärkeä oleva projektijohto. Ei hullummin sanottu heiltä.
Head of Growth