Barona – Suomen kuudenneksi suurin työnantaja – on palveluyhtiö, joka tarjoaa kasvumahdollisuuksia, urakehitystä ja tulevaisuuden ratkaisuja, niin työntekijöille kuin yrityksillekin. Nitro ja Barona ryhtyivät strategiseen kumppanuuteen ja sen myötä Baronalle luotiin voimakas brändikonsepti, joka tuo yrityksen tahtotilan selvästi esiin. Barona ottaa roolinsa suurena työnantajana ja merkittävänä yhteiskunnallisena rakentajana vakavasti. Ihmisiä kunnioitetaan ja kuunnellaan. Heitä halutaan aidosti auttaa kohti parempaa työelämää. Sama pätee yrityksiin ja kansainvälisiin hankkeisiin. Haetaan rationaalisen ja emotionaalisen yhteenliittymän tasapainoa ja etsitään ne kaikista parhaimmat ratkaisut. Baronalaiset elävät työarkeaan näistä lähtökohdista käsin. Uuden konseptin tuli sitoa yhteen tunne ja tieto sekä luoda näkyväksi koko yrityksen ytimestä kumpuava voima.
Konsepti- ja kampanjasuunnittelu
Monikanavakampanjan toteutus esim. some, display, OOH & DOOH
Liikkuvan ja still-kuvien tuotanto
Työ & voima on konsepti, joka vie hetkiin, jolloin ollaan muutoksen äärellä. Mihin minusta on, mitä haluan työelämältäni, mitä uutta voisin lähteä etsimään. Epävarmuus on usein ympäristön luoma tunne, joka voi muuttaa käsitystä omasta osaamisesta. Kun saa luottamusta ja varmuutta tulevaan, muuttuu käsitys myös omista voimavaroista ja osaamisesta paremman puolelle. Kaikki nojaa vahvaan viestiin ja vaikuttavaan dramatisointiin.
Tarina jalkautui monikanavaisesti koko Suomen nähtäväksi. Herättääksemme vahvoja tunteita kanavavalikko painottui liikkuvan kuvan medioihin aina elokuvateattereista some-alustoihin ja lineaariseen televisioon asti. Lisävaikutusta ja pääviestin läpimenoa vahvisti digitaalisten kanavien ja ulkomainonnan näkyvyys.
Nitron ja Nitro Filmin hybridiosaaminen on jatkuvaa liikettä. Se nivoo sisäänsä tarinankerronnan, strategisen ajattelun, brändiymmärryksen, teknologian ja tuotannon. Mutta myös jatkuvan kehittymisen, uteliaisuuden sekä asiakaskeskeisyyden. Halutaan luoda monikerroksista hyvää, monitasoisilla taidoilla. Hybridikelkka lähtikin täyteen vauhtiinsa Baronan konsepti kyydissään.
Uusi brändikonsepti sai näyttävän ulostulon mm. emotionaalisen liikkuvan kuvan muodossa, joka sai ensi-iltansa elokuvateattereiden valkokankailla, lineaarisessa televisiossa, onlinevideoina sekä somessa. Modulaarinen tarina kertoi monikanavaisesti neljän ihmisen kohtalosta – miten he löytävät Baronan avulla sisäisen voimansa ja uuden suunnan työelämälle.
Meillä kohtaavat äärimmäisen vahva liiketoimintalähtöinen strategia- ja konseptiosaaminen sekä markkinointitoimenpiteiden huippulaadukas toteutus kanavasta riippumatta.
Asiantuntijamme hallitsevat strategialähtöisen brändityön, luovan tarinankerronnan sekä monikanavaisen markkinointiviestinnän huikeaa teknologia- ja tuotanto-osaamista unohtamatta.
Palvelussamme korostuvat asiakkaidemme mukaan sitoutuneisuus, hyvä hinta-laatusuhde sekä markkinoiden kärkeä oleva projektijohto. Ei hullummin sanottu heiltä.
Head of Growth