
Sony Music Sweden
Yli miljoona albumia myyneen Bo Kaspers Orkesterin uutta 23:55-albumia haluttiin markkinoida uudella ja yllättävällä tavalla. Siispä botitimme bändin AI:n avulla yhdessä Sony Music Swedenin kanssa Bot Kaspersiksi.
Bot Kaspers
Bo Kaspers Orkesterilla on pilke silmäkulmassa ja paljon tarinoita kerrottavana. Siksi pystyimme luomaan rikkaan ja viihdyttävän kokemuksen Bot Kaspersin kanssa. Botti on integroitu bändi Facebook Messengeriin ja se käyttää IBM Watson Assistantia. Bot Kaspersissa on kyse mielenkiintoisista tarinoista uudesta albumista, parhaista hiteistä ja itse bändistä. Voit myös testata tietosi sanastokyselyssä tai valita bändin jäsenen juttelemaan.
Yhteistyö:
Sisältöpolkujen ja ideoiden luominen
Tekninen toteutus ja kehitys
Kaikkien sisältöjen syöttäminen
AI dialogin mahdollistajana
Bot Kaspers on fiksu esimerkki markkinoinnista, joka tarjoaa kokemuksia ja yhteyksiä. Sisältö luodaan läheisessä yhteistyössä bändin kanssa, ja AI: ta käytetään vuoropuhelun mahdollistamiseen.
Tekoälyn kaltaisen uuden teknologian käyttö artistiemme markkinoinnissa edustaa tuoretta ajattelutapaa ja avaa faneille täysin uuden tavan olla vuorovaikutuksessa suosikkiartistiensa kanssa. On erityisen hienoa, että tämänkaltainen projekti tehtiin yli 28 vuotta yhdessä soittaneen Bo Kaspers Orkesterin kanssa, kertoo Business Development Manager Linnea Reinhold, Sony Music.
Yhteyksien luominen
Syvä asiakas- ja palvelukokemuksen tuntemus uuden tekniikan mahdollisuuksista tekee markkinoinnista henkilökohtaisemman, vaikuttavamman ja oivallisemman. Bot Kaspersin tavoite on ollut juuri se; tarjota kokemuksia, tarinoita ja uudenlaista yhteyttä bändin ja sen kuuntelijoiden välillä.