Domus

Keittiöiden, ikkunoiden ja ovien valmistaja Domus Yhtiöt halusi uudistaa markkinointinsa. Yhteistyössä luotiin uusi markkinointistrategia bränditöineen ja kattavine markkinointi­viestinnän toimenpiteineen.

case_domus_nosto

Uudistuksen kautta uuteen nousuun 

Toteutimme Domus Yhtiöille brändiuudistuksen, verkkopalvelun sekä erilaisia markkinoinnin työkaluja. Eriytimme keittiö- ja ikkunayksiköt omiksi brändeikseen, ja uudistuneen Domus Yhtiön tavoitteena on tunnettuuden, myynnin ja markkinaosuuden kasvattaminen sekä entistä kattavamman digitaalisen jalansijan ottaminen maamme keittiö- ja ikkunamarkkinoilla.

YHTEISTYÖ

  • Brändityö ja brändin uudistaminen
  • Verkkopalvelu
  • Sisältö- ja kanavastrategia
  • Uudelleenlanseerausfilmien suunnittelu ja tuotanto
  • www.domus.fi

Brändityö ja brändin uudistaminen

Eriytimme ikkuna- ja keittiö­liiketoiminnan brändit omikseen, ja suunnittelimme brändeille elementit ja ilmentymät.

nitro_fi_domus_brandb
domus-laptop

Verkkopalvelu

Uusimme verkkopalvelun vastaamaan paremmin digitaalisen liiketoiminnan tarpeita nyt ja tulevaisuudessa.

Sisältö- ja kanavastrategia

Selkeytimme kanavien rooleja sekä sisältöjen käyttöjä niissä, tavoitteenamme brändin parempi vuoropuhelu kohderyhmien kanssa.

nitro_fi_domus_ilme

Uudelleen­lanseeraus­filmien suunnittelu ja tuotanto

Toteutimme uudelleen­lanseerauksen digitaalisissa ympäristöissä lanseeraus­filmeillä, jotka ilmensivät valittuja brändivahvuuksia.

Domus tunnettiin, mutta ei nykyistä Domusta. Uudistukselle oli tarvetta ja entistä vahvempi Domus nousi esiin.

Sami

Vice President

 

TOPI+SAMI_combo

Perinteikkään yrityksen markkinointiviestinnän digitalisointi on haastavaa, mutta myös erittäin mielenkiintoista ja palkitsevaa

Topi

Lead Designer

 

Kiinnostuitko?

Kerromme mielellämme lisää.

Paras palvelu on aina henkilökohtaista. Ota siis yhteyttä suoraan Samiin tai jätä meille yhteydenottopyyntö.