Skip to main content

Auramarine

Vuonna 1974 perustettu yritys valmistaa polttoaineen­­syöttö­järjestelmiä meriteollisuuden ja voimalaitosten tarpeisiin. Me olemme mukana uudistamassa yrityksen markkinointia.

Edelläkävijäksi edelläkävijän paikalle

Auramarinen brändi ja ilme eivät olleet pysyneet nopeassa kehityksessä matkassa mukana, joten yritys kaipasi kipeästi brändin ja markkinointistrategian päivittämistä. Kilpailutuksen myötä uudistuksen tekijäksi valikoiduimme me, ja otimme haasteen ilolla vastaan. Toteutimme Auramarinelle brändi- ja strategiatyön brand bookeineen ja uudistimme yrityksen verkkopalvelun.

Yhteistyö

  • Brändin ja markkinointistrategian uudistaminen ja päivitys

  • Verkkopalvelu

  • Digitaaliset markkinoinnin työkalut

  • www.auramarine.com

Asiakkaalle tehtyjä töitä

Brändin markkinointistrategian uudistaminen ja päivitys

Pohdimme workshop-työskentelyn kautta uusiksi Auramarinen markkinointikärjet ja teroitimme ne vastaamaan nykymarkkinan tarpeita.

Verkkopalvelu

Verkkopalvelu kaipasi kipeästi uudistamista, joten suunnittelimme ja toteutimme Auramarinen verkkopalvelun uudistuksen siten, että tämän päivän vaatimukset täyttyvät ja ylittyvät.

Digitaaliset markkinoinnin työkalut

Globaalina toimijana globaalilla toimialalla Auramarinen liiketoiminta on voimakkaasti digitaalista. Markkinointi ei tee poikkeusta tässä suhteessa, joten toteutimme työkalut tarpeiden mukaan.

Viesti työryhmältä

Auramarinella on osaamista ja kokemusta. Meidän tehtävänämme on kertoa se maailmalle, ja digitaaliset kanavat ovat siihen hyvä väline.

Topi Jokinen
/ Lead Designer, Concepts and Strategy

Suunnittelimme Auramarinen brändin ja verkko­palvelun vastaamaan heidän maailman­luokan ratkaisujaan kansainvälisillä markkinoilla.

Jari Salmi
/ Project Manager

Kiinnostuitko?

Kerromme mielellämme lisää.

Paras palvelu on aina henkilökohtaista. Ota siis yhteyttä suoraan asiakasvastaaviin tai jätä meille yhteydenottopyyntö.