Syksyn aikana Nitron rivit ovat kasvaneet, kun joukkoon on liittynyt monta uutta asiantuntijaa. Vahvistuksia on saatu niin luovan suunnittelun, digitaalisten palvelujen kuin asiakkuusjohdon puolelle. Lue alta uusien nitrolaisten mietteitä ja ensivaikutelmia Nitrosta.
Useissa johtotehtävissä toiminut ja merkittävistä suomalaisista asiakkuuksista vastannut Tuire Huhta on aloittanut Nitrossa senior-tason asiakkuusjohtajana. Tuire on työskennellyt aiemmin mm. TBWA-ryhmässä new business -painotteisena markkinointijohtajana sekä TBWA\Helsingin ja designtoimisto TANGOn toimitusjohtajana. Nitroon hän siirtyi asumisen ja toimitilojen konseptoinnin parista.
– Nitro on kiinnostanut alan tekijänä jo pitkään. Eikä vähiten siksi, että sen toiminta on alkujaan perustunut digiosaamiselle, jonka päälle on rakennettu vahva luova sisältö – eikä toisinpäin. Haluan päästä tekemään yhdessä asiakkaidemme kanssa menestystarinoita, joissa brändin lupaus ja olemus on viety kaikkiin pisteisiin, joissa se voi ihmiseen törmätä. Siitä syntyy usein hyvää.
Pitkän uran liiketoiminnan, asiakaskokemuksen ja digitaalisten palveluiden kehittämisen johtamisen parissa tehnyt Johanna Jokelainen siirtyi Nitroon Teostolta, ja sitä ennen hän on työskennellyt mm. Telialla ja Fortumilla. Head of Digital -positiossa Johanna vastaa Nitron digitaalisten palveluiden ja toimintamallien kehittämisestä 16-henkisen tiimin vetäjänä.
– Olen huomannut, että osaamisen taso on Nitrossa todella korkea ja ihmisillä on aivan upea ote työn tekemiseen. Haluan auttaa digitaalisten palveluiden tiimiäni hyödyntämään vahvuuksiaan yhä paremmin. Toivon, että saamme rakennettua sillan hybriditoimistomme digitekemisen ja muiden osa-alueiden välillä yhä tiiviimmäksi ja paremmaksi.
Aiemmin mm. Wörksissä ja muissa kotimaisissa kärkitoimistoissa työskennellyt Juuso Helander on digitaalisen palvelukehityksen, liikkuvan kuvan ja mainonnansuunnittelun huippuosaaja. Markkinoinnin ja markkinointiviestinnän suunnittelun lisäksi Juuso ottaa vastuulleen innovatiivisuuden kehittämisen Nitron alustalla.
– Olen reilut 20 vuotta kartuttanut taitojani kolmella eri rintamalla. Nyt yhtäkkiä kaikki palaset tuntuvat loksahtavan paikoilleen. Nitron aidosti monialainen työympäristö on hillittömän kiinnostava kasvualusta innovaatiolle.
Aiemmin Service Designerina ja asiakaskokemuksen ja -tutkimuksen parissa työskennellyt Satu Husso on aloittanut Nitrossa UX-suunnittelijana. Satu liittyy remmiin Saranen Consultingin rekrykoulutuksen kautta. Koulutuksen ja työssäoppimisen tiivis yhdistelmä tukee Satun vahvaa palvelumuotoiluasiantuntijuutta UX-suunnittelun ja digitaalisen käyttökokemuksen suunnittelun osaamisella. Nitro ja Saranen ovat tehneet yhteistyötä vuodesta 2013 alkaen.
– Yhtenä Suomen suurimmista markkinointitoimistoista haluamme edistää uusien osaajien pääsyä toimialalle ja madaltaa kynnystä löytää itselle sopiva, mielenkiintoinen ammatti – esimerkiksi kaltaisessamme poikkeuksellista luovuutta arvostavassa suunnittelutoimistossa. Teemme yhteistyötä yliopistojen, ammattikorkeakoulujen ja muiden koulutusorganisaatioiden kanssa tukeaksemme opiskelijoiden kehittymistä huipputason ammattilaisiksi, Nitron toimitusjohtaja Pasi Hiltunen sanoo.
Tervetuloa taloon, uudet nitrolaiset!