Siirry sisältöön
Blogi

Meillä on sinulle kerrottavaa

Blogikirjoitukset

  • Löfbergs Suomen ”Vahva kahvi vahvalle kansalle” on Vuoden aikakausmediakampanja

    Löfbergs Suomi palkittiin torstaina 24.3.2022 järjestetyssä Editgaalassa Vuoden aikakausmediakampanja -palkinnolla.

  • Miksi valita Headless CMS?

    Mitä tarkoittaa headless CMS ja miksi siitä kannattaa kiinnostua? Tutustu headless CMS:n lyhyeeseen oppimäärään.

  • Mutsi, mä taidan olla se muuli

    Brändiviihdettä luotsaava elämäntapahybridi on tätä nykyä nitrolainen. Tommy Mäkinen kertoo blogissamme omasta matkastaan hybridivauvasta tähän päivään. Tervetuloa Tommy, olemme onnellisia tulostasi!

  • Suomesta voi tulla markkinointitehon supermaa

    Mikä tarjoaa markkinointiyhteisöllemme mahdollisuuden positioitua vahvemmin myös osana globaalia alan yhteisöä?

  • Luova hybriditoimisto sai luovan hybriditoimiston ilmeen

    Nitro käänsi uuden sivun tarinassaan vuonna 2021. Hybridimalli otettiin entistä vahvemmin toimiston ytimeksi ja tavoitteeksi asetettiin kansainvälisen luovan tason saavuttaminen yhdessä asiakkaiden kanssa.

  • Effie Awards Shortlisted!

    Nitro Group osallistui Effie Awards -kilpailuun kahdella työllä, joista kumpainenkin ylsi ansioituneesti shortille. Finaaliin päässeistä valitaan voittajat ensi vuoden helmikuussa.

  • Nitro vahvistaa joukkojaan useammalla uudella rekrytoinnilla

    Markkinointiviestinnän luova hybriditoimisto Nitro vahvistaa organisaatiotaan. Toimiston kasvutavoitteita kirittämään on nimetty Mari Männistö, joka tunnettiin aiemmin SHIFT Business Festivalin toimitusjohtajana.

  • Vihdoin hetken tauko! Kännykkä auki ja somet laulamaan

    Sosiaalisen median kanavissa on valtavasti sisältöä. Kun itse siirryt somen maailmaan joko tauolla tai vapaa-ajallasi, mieti: mikä sisältö sinulla on jäänyt mieleen? Minkä sisällön kohdalla havahduit katsomaan kuvat ja lukemaan tekstit?

  • Sosiaalisen median dilemma

    Uusia somealustoja putkahtaa tiuhaan ja niiden algoritmit muuttuvat nopeasti. Alati muuttuva toimintaympäristö asettaa haasteita kanavissa esiintymiseen, sillä strategiaa tulee pystyä muuttamaan ja sopeuttamaan nopeasti.

  • Case Volkswagen.fi navigaatiotestaus – mutusta faktoihin

    Toteutimme asiakkaallemme Volkswagenille sivuston navigaatiotestauksen, jonka tavoitteena oli auttaa kävijöitä löytämään etsimänsä asia sivustolta sekä helpommin että nopeammin.

  • Merkityksellinen markkinointi

    Miten yritysten kannattaa ottaa askelia kohti merkityksellisempiä tekoja ja mitä on merkityksellinen markkinointi?

  • Videoiden nouseva suosio on yhteydessä kuluttajien muuttuviin arvoihin

    Katsojaa kiinnostaa liikkuva kuva ja muistijäljen jättävät tarinat. Lisäksi se on läpinäkyvin sisältötyyppi, joka voi nostaa brändien suosiota huomattavasti.

  • Kesämemo 2020

    Uusimmat sosiaalisen median päivitykset sekä vinkit ketterään kesäsomeiluun 2020.