Siirry sisältöön
Blogi

Meillä on sinulle kerrottavaa

Blogikirjoitukset

  • Tarvitseeko maksamakkaralla olla tarina?

    Tänä kesänä Cittarin alelaarista käteen osunut pokkari ravisteli sisälläni elelevää mainosmiestä. Kari Hotakaisen romaani Tarina lähestyy muuttuvaa maailmaamme mustan satiirin kulmalla. Osansa sivalluksista saa myös markkinointikulttuuri, jossa tarinat on nostettu jalustalle.

  • Löfbergs Suomen ”Vahva kahvi vahvalle kansalle” on Vuoden aikakausmediakampanja

    Löfbergs Suomi palkittiin torstaina 24.3.2022 järjestetyssä Editgaalassa Vuoden aikakausmediakampanja -palkinnolla.

  • Miksi valita Headless CMS?

    Mitä tarkoittaa headless CMS ja miksi siitä kannattaa kiinnostua? Tutustu headless CMS:n lyhyeeseen oppimäärään.

  • Mutsi, mä taidan olla se muuli

    Brändiviihdettä luotsaava elämäntapahybridi on tätä nykyä nitrolainen. Tommy Mäkinen kertoo blogissamme omasta matkastaan hybridivauvasta tähän päivään. Tervetuloa Tommy, olemme onnellisia tulostasi!

  • Suomesta voi tulla markkinointitehon supermaa

    Mikä tarjoaa markkinointiyhteisöllemme mahdollisuuden positioitua vahvemmin myös osana globaalia alan yhteisöä?

  • Luova hybriditoimisto sai luovan hybriditoimiston ilmeen

    Nitro käänsi uuden sivun tarinassaan vuonna 2021. Hybridimalli otettiin entistä vahvemmin toimiston ytimeksi ja tavoitteeksi asetettiin kansainvälisen luovan tason saavuttaminen yhdessä asiakkaiden kanssa.

  • Effie Awards Shortlisted!

    Nitro Group osallistui Effie Awards -kilpailuun kahdella työllä, joista kumpainenkin ylsi ansioituneesti shortille. Finaaliin päässeistä valitaan voittajat ensi vuoden helmikuussa.

  • Nitro vahvistaa joukkojaan useammalla uudella rekrytoinnilla

    Markkinointiviestinnän luova hybriditoimisto Nitro vahvistaa organisaatiotaan. Toimiston kasvutavoitteita kirittämään on nimetty Mari Männistö, joka tunnettiin aiemmin SHIFT Business Festivalin toimitusjohtajana.

  • Vihdoin hetken tauko! Kännykkä auki ja somet laulamaan

    Sosiaalisen median kanavissa on valtavasti sisältöä. Kun itse siirryt somen maailmaan joko tauolla tai vapaa-ajallasi, mieti: mikä sisältö sinulla on jäänyt mieleen? Minkä sisällön kohdalla havahduit katsomaan kuvat ja lukemaan tekstit?

  • Sosiaalisen median dilemma

    Uusia somealustoja putkahtaa tiuhaan ja niiden algoritmit muuttuvat nopeasti. Alati muuttuva toimintaympäristö asettaa haasteita kanavissa esiintymiseen, sillä strategiaa tulee pystyä muuttamaan ja sopeuttamaan nopeasti.

  • Case Volkswagen.fi navigaatiotestaus – mutusta faktoihin

    Toteutimme asiakkaallemme Volkswagenille sivuston navigaatiotestauksen, jonka tavoitteena oli auttaa kävijöitä löytämään etsimänsä asia sivustolta sekä helpommin että nopeammin.

  • Merkityksellinen markkinointi

    Miten yritysten kannattaa ottaa askelia kohti merkityksellisempiä tekoja ja mitä on merkityksellinen markkinointi?

  • Videoiden nouseva suosio on yhteydessä kuluttajien muuttuviin arvoihin

    Katsojaa kiinnostaa liikkuva kuva ja muistijäljen jättävät tarinat. Lisäksi se on läpinäkyvin sisältötyyppi, joka voi nostaa brändien suosiota huomattavasti.

  • Kesämemo 2020

    Uusimmat sosiaalisen median päivitykset sekä vinkit ketterään kesäsomeiluun 2020.