
TVT Asunnot
TVT Asunnot tarjoaa vuokra-asuntoja kotikäyttöön elämän eri vaiheissa. Me rakennamme brändille kotia, jossa asukkaat ja alueet pääsevät esiin.
Koti on sana täynnä tunnetta
TVT Asunnot Oy tarjoaa kohtuuhintaisia ja laadukkaita vuokra-asuntoja Turun seudulla. Kaupungin omistama kiinteistöyhtiö on alallaan Turun alueen suurin yli 11 000 vuokrakodin tarjonnallaan.
Yhteistyö alkoi verkkopalvelun kehittämisellä ja laajeni brändin kokonaisvaltaiseen kehittämiseen. Lähdimme yhdessä kirkastamaan brändiä asukkaat ja alueet edellä. Samalla teemme myös taktisempaa kohdemarkkinointia ja herätämme eloon teemakampanjoita. Myös rakastettu asukaslehti syntyy nyt käsissämme.
Yhteistyö:
Brändityö ja brändin kehitys
Verkkopalvelu –tvt.fi
Kohdemarkkinointi
Asukaskampanjat
Asukaslehti
Asiakkaalle tehtyjä töitä
Brandin kehitys
Brändin kehitys
TVT:n ilmettä haluttiin yhtenäistää ja nostaa selvemmin vahvuuksia esiin. Loimme workshopin perusteella TVT:lle konseptin, joka tuo brändiin sekä markkinointiviestintään linjakkuutta, persoonaa ja tunnetta. Toteutimme myös graafista ohjeistoa kattavamman verkkopohjaisen Brand Bookin, joka kehittyy koko ajan. Ihmiset, kodit ja paikallisuus toimivat konseptin peruskivinä.

Verkkopalvelu - tvt.fi
Verkkopalvelu – TVT.FI
Verkkopalvelu luotiin palvelemaan sekä TVT:n nykyisiä asukkaita että uusia asunnonhakijoita. Sivuston päätavoitteina ovatkin asiakaspalvelu ja brändimielikuvan vahvistaminen. Verkkopalvelun kehitys jatkuu, koska haluamme sen palvelevan käyttäjiä parhaalla mahdollisella tavalla.

Kohdemarkkinointi
Kohdemarkkinointi
Kohdemarkkinoinnissa on tärkeää löytää asuntokohteen persoona sekä kertoa myös ympäröivästä alueesta. Asuntokohteelle tehdään aina oma kohdesivu, johon on koottu kaikki asunnonhakijoille olennainen tieto. Kohdemarkkinoinnissa hyödynnetään niin työmaatauluja, printtiä kuin sähköisiä kanavia.

Kampanjat
Kampanjat
Erilaisten kampanjoiden kautta nostetaan esiin asumiseen liittyviä tärkeitä teemoja. Vesikuurissa kiinnitettiin huomiota vedensäästöön ja laitettiin hanaa pienemmälle. Tätä varten toteutimme hauskan videosarjan poikamies Pertistä, joka venytti vedensäästön rajat äärimmilleen.
Lämpökuurilla taas kiinnitetään huomio sopivaan huonelämpötilaan. Lämpökuuria varten suunnittelimme tietoa ja vinkkejä tarjoavan kampanjasivun kisoineen. Videolla nähdään tälläkin kertaa poikamiehen arkea, joka on joskus hieman liiankin kuumottavaa.
Viesti työryhmältä
Jyri Ryyppö
Project Manager

Yli vuosikymmenen mittaisessa yhteistyössä luottamus on kunnossa ja yhteistyö sujuvaa. On ollut hienoa olla mukana kehittämässä turkulaista asumista yhteistyön alkumetreistä asti.
Aino Ylinen
Lead Designer, Concepts and Strategy

Entisenä TVT:n asukkaana ja ylipäänsä turkulaisena tuntuu hyvältä olla tekemässä paikallisten ihmisten asumisen toiveista totta ja kehittämässä TVT:n toimintaa.