Narvi

Suomalaisen, yli 80-vuotiaan kiuasvalmistajan tuotemerkkejä ovat Aito, Kota ja Narvi. Yhteistyönä brändihierarkiaan syntyi selkeyttä ja uutta ideaa.

narvi-mockup

Suomalaisen saunan ja saunomisen tietotaitotalo

Kullakin kiuasbrändillä on huikea potentiaali, jota ei ennen väliintuloamme oltu hyödynnetty. Jokainen Narvin brändeistä dominoi omaa kiuas-nicheään, ja brändeillä on myös omat voimakkaat persoonansa. Suhtauduimme kiuasbrändeihin kuin veljestrioon. Aito on kertalämmitteisten kiukaiden kuningas, Kota tulisijojen aatelia, ja Narvilta löytyy sähkökiuas jokaiseen kotiin. Näitä erityispiirteitä lähdimme markkinoinnissa hyödyntämään ja tuomaan vahvemmin esiin. Näin saimme lisää selkeyttä, johdonmukaisuutta ja ideaa Narvin brändihierarkiaan.

YHTEISTYÖ:

  • Brändityö
  • Esitteet ja myymälämateriaalit
  • Digitaaliset markkinoinnin toimenpiteet
  • Radiomainonta
  • www.narvi.fi

Brändityö

Narvi on suomalaisen saunan ja saunomisen asiantuntija. Halusimme selkeyttää alabrändien roolia siten, että ne löytävät oman paikkansa ja tukevat samalla emobrändiä.

Brändikuvaukset

Kullekin Narvi-brändille suunniteltiin ja toteutettiin brändikuvaukset. Aito-kiuas kuvattiin aurinkoisessa saaristossa, Kota-brändi kolmen keijun kanssa järvimaisemissa ja Narvi löysi kotinsa klassisentyylikkäästä kivitalosta.

Digitaaliset markkinoinnin toimenpiteet (Aito)

Digitaalisten kanavien täyttyessä tyhjänpäiväisestä mölinästä Narvi tarjoaa digitaalisilla toimenpiteilläänkin mielenrauhaa ja tasapainoisuutta nykyelämänmenoon.

Narvi-some-Aito

Alkuperäisen saunan sekä bränditarinoiden etsiminen ja löytäminen vaati kunnon löylyt. Itse asiassa aika monet.

Sebastian

Lead Designer

 

SEBA+TOPI_combo

Narvin tuoteperhe huokuu aitoa saunahenkeä. Haluamme tuoda markkinoinnissakin miellyttävän erilaisella sävyllä breikin nykyihmisten kiireiseen arkeen.

Topi

Lead Designer

 

Kiinnostuitko?

Kerromme mielellämme lisää.

Paras palvelu on aina henkilökohtaista. Ota siis yhteyttä suoraan Mikkoon tai jätä meille yhteydenottopyyntö.