Skip to main content

Mantsinen

Materiaalinkäsittelyteknologian suunnannäyttäjä hakee globaalilla pelikentällä lokaalia näkyvyyttä.

Isot koneet näkyvät isosti ja optimoidusti maailmanmarkkinoilla

Joensuulaislähtöinen Mantsinen Group ei välttämättä ole tuttu nimi suomalaisissa kahvipöydissä, mutta maailmanlaajuisella materiaalinkäsittelytoimialalla yritys ja sen tuotteet tunnetaan enemmän kuin hyvin. Kahden veljeksen visiosta vuosikymmenten mittaan satamien, tehtaiden ja rahtiterminaalien tutuksi nimeksi kehittynyt yritys on kulkenut alusta asti omaa polkuaan. Sama pätee myös markkinointiin – Nitron tuella.

Mantsinen Group on perheyritys, ja ylpeä juuristaan. Toimitusjohtaja Mia Mantsinen johtaa yritystä paikallisuutta kunnioittaen ja ihmisläheisesti, mutta globaalin markkinan haasteet tiedostaen. Näitä haasteita Mantsinen Group on yhdessä Nitron kanssa lähtenyt ratkaisemaan, brändi ja digitaalisuus edellä.

”Yhteistyömme käynnistyi brändityöllä, jossa Nitro puki yrityksemme tarinan, brändin ydinasiat helposti viestittävään muotoon ja uudisti brändin visuaalisen ilmeen. Digitaalista markkinointia on tehty yhdessä ja Nitron ammattilaisten avulla globaali yleisö on ottanut kampanjamme hyvin vastaan. Nitron tiimin kanssa tekeminen on ollut mutkatonta, keskustelevaa ja tavoitteellista kuitenkin aina pieni pilke silmäkulmassa”, Mantsinen Groupin markkinointikoordinaattori Mari Riissanen toteaa.

Asiakkaalle tehtyjä töitä

Hyperlokaalia näkyvyyttä messujen yhteydessä

Messut ovat Mantsinen Groupille tärkeä media materiaalinkäsittelykoneiden maailmanvalloituksessa, ja tavoitteena on ollut auttaa oikeat kohderyhmät löytämään Mantsinen Groupin osastolle hakemaan tietoa koneista ja ratkaisuista. Tähän ratkaisuna on ollut hyperlokaali näkyvyys sosiaalisessa mediassa: kampanjointi on kohdennettu messujen aikaan tiukimmillaan kilometrin säteelle tapahtumapaikasta, mikä on mahdollistanut tehokkaat ja toimivat muistutukset Mantsinen Groupin läsnäolosta.

Raskaan sarjan tuotelanseeraukset

Tuotelanseerauksissa messuilla on tärkeä rooli, mutta toimiakseen optimaalisesti lanseeraukset tarvitsevat myös tukitoimenpiteitä. Nitro on suunnitellut lanseerausten tueksi kampanjasivuja sekä kohderyhmää aktivoivia toimenpiteitä. Käsi kädessä messuosaston ulkonäön ja sisällön kanssa kulkeva kampanjasivu tarjoaa messuvieraalle lisätietoa lanseerattavasta koneesta, sekä esimerkiksi mahdollisuuden osallistua kilpailuun, jonka palkintona on kohderyhmän keskuudessa erittäin kysytty palkinto: Mantsinen Groupin materiaalinkäsittelykoneen pienoismalli. 

Viesti työryhmältä

Mantsinen Groupin hieno historia ja tuotteet ovat hyvä lähtökohta suomalaisen menestystarinan rakentamiselle.

Topi Jokinen
/ Lead Designer, Concepts and Strategy

Tapahtumien yhteydessä on tärkeä saada näkyvyyttä ja erottautua kilpailijoista - hyperlokaali mainonta on tähän tehokas väline, jolla olemme saaneet aikaan hyviä tuloksia.

Tommi Nissinen
/ Designer, Analytics and Data

Kiinnostuitko?

Kerromme mielellämme lisää.

Paras palvelu on aina henkilökohtaista. Ota siis yhteyttä suoraan asiakasvastaaviin tai jätä meille yhteydenottopyyntö.