
K-Auto
K-Auto kehittää jatkuvasti uusia, edistyksellisiä autoalan palvelukonsepteja ja monikanavaisia liikkumisen palveluita.
Käsissä autoalan edelläkävijyys
Suomen autoalan markkinajohtaja on erikoistunut Volkswagen-konsernin autojen maahantuontiin, vähittäiskauppaan ja jälkimarkkinointiin. Perinteisen liiketoimintansa ohella K-Auto kehittää jatkuvasti uusia, edistyksellisiä autoalan palvelukonsepteja ja monikanavaisia liikkumisen palveluita.
K-Auto on hyödyntänyt vahvaa autoalan ymmärrystämme sekä monipuolista markkinointiviestinnän ja palvelumuotoilun osaamistamme mm. uusien palveluiden ja liiketoimintojen käynnistämisessä.
Edistyksellisyys, vastuullisuus ja monikanavaisuuden hyödyntäminen markkinoinnissa ovat vahvistaneet K-Auton asemaa autoalan suunnannäyttäjänä ja rakentaneet Keskon brändejä yli toimialojen. Esimerkkinä tuoreesta tuloksellisesta yhteistyöstä toimivat K-Lataus-verkoston lanseeraus sekä yhteiskäyttöautopilotti.
YHTEISTYÖ:
Brändityö ja brändien kehitys
Uusien palvelukonseptien kehittäminen
Markkinointiviestinnän suunnittelu
Digitaalinen palvelumuotoilu
Asiakkaalle tehtyjä töitä
K-Lataus, lanseeraus ja verkkopalvelu
K-lataus-verkoston lanseeraus ja verkkopalvelu
K-Auto hyödynsi vahvaa autoalan osaamistamme uuden koko maan kattavan sähköautojen latausverkostonsa, K-Latauksen, lanseerauksessa sekä verkkopalvelun suunnittelussa ja tuotannossa.
Lopputuloksena oli monikanavainen, Keskon eri brändejä yli toimialojen rakentava toteutus, joka kutsuu mukaan niin K-ryhmän nykyiset kuin uudet asiakkaat.

Yhteiskäyttöautopilotti
Yhteiskäyttöautopilotti
Osana Keskon uusien liikkumisen palveluiden massiivista esiintuloa lanseerattu yhteiskäyttöautopilotti toi 24Rentin yhteiskäyttöiset vuokra-autot valikoitujen K-ryhmän kauppapaikkojen pihoille. Asiakkaiden huomion herättäneet upea lanseeraus, mieleenpainuvat markkinointimateriaalit sekä verkkopalvelu ovat alusta loppuun meillä suunniteltuja.
