Four reasons

Kotimainen Four Reasons muuttaa maailmaa hius hiukselta. Olemme mukana tarinoiden, konseptien ja digitaalisten asiakaskohtaamisten kautta. 

 

Case_FourReasons_asiakkuus_1920x1080

MERKITYKSELLISTÄ MARKKINOINTIA

Four Reasonsin arvot kiteytyvät asiakaslupaukseen We Love the Real You”. Olemme ylpeitä saadessamme olla osa tätä matkaa. Olemme luoneet Four Reasonsille mm. arvoihin perustuvan bränditarinan, aitouteen ja itsetuntoon keskittyvän lanseerauskonseptin, houkuttelevan verkkopalvelun sekä useita koulutusvideoita  

 

 

YHTEISTYÖ: 

  • Bränditarina ja filmi
  • Verkkopalvelu
  • Lanseerauskonsepti brändille
  •  Koulutusvideot ammattilaisille 

 

 

 

 

BRÄNDITARINA JA FILMI

Four Reasonsin bränditarina on rakentunut arvojen ympärille kiteyttäen heidän ajattelumaailmansa. Bränditarina alkaakin sanoilla: ”Me uskomme elämän ihanaan epätäydellisyyteen. Me uskomme ihmisiin, intohimoon, aitouteen ja sinuun. Me uskomme, että jokainen on kaunis omana itsenään, jokaista hiussuortuvaa myöden. Siinä ovat meidän neljä syytämme.Tästä bränditarinasta syntyi tietysti filmi. 

VERKKOPALVELU

Verkkopalvelu suunniteltiin hiustenhoidosta kiinnostuneille ihmisille mukaan lukien kampaamoalan ammattilaiset. Verkkopalvelu rakentaa ja tukee vahvaa Four Reasons -brändiä tarjoamalla inspiraatiota, vinkkejä sekä tietoa tuotteista, brändistä ja tapahtumista. 

Verkkopalvelussa haluttiin ottaa huomioon monikanavaisuus ja sisällön helppo ylläpitäminen. Teknisesti verkkopalvelussa erotettiin ulkoasu sisällöstä, jolloin sisältöjä on mahdollista mm. integroida eri lähteistä ilman tiedon kopiointia useaan päällekkäiseen paikkaan. 

 

Case_FourReasons_verkkosivut_1920x1080

PUHU ITSELLESI KAUNIISTI -KONSEPTI 

Otimme lanseerauksen lähtökohdaksi itsetunnon vahvistamisen ja hyvän, realistisen itsetunnon positiiviset vaikutukset. Halusimme puhua brändin mukaisesti arvostavan minäkuvan ja myötätunnon puolesta niin itseä kuin muita kohtaan. Tästä ajatuksesta syntyi monikanavainen Puhu itsellesi kauniisti -konsepti. Keskeisenä elementtinä on toiminut kampanjasivu, jossa jokainen on saanut puhua itselleen kauniisti, jakaa sen, kutsua muita mukaan ja osallistua kisaan. Kampanja-aikana kampanjasivulla kävi lähes 60.000 ihmistä ja miltei 10.000 heistä loi kannustuksen itselleen! 

Puhu itsellesi kauniisti oli yksi The Drum Marketing Awards 2020 -kilpailun finalisteista. 

KOULUTUSVIDEOT

Kampaamoalan ammattilaiset ovat Four Reasonsille tärkeä asiakasryhmä, jota halutaan tietysti palvella mahdollisimman hyvin. Yksi tällainen tapa ovat perinteisten koulutusten rinnalle tulleet videokoulutukset, joita on mahdollista katsoa itselleen sopivana ajankohtana paikasta riippumatta 

Case_Fourreasons_Koulutusvideot_1920x1080

Puhuttelevat arvot sekä aito ja merkityksellinen tarinankerronta ovat supervoimia.

Tuuli

Lead Designer

 

JARI+TUULI_hybridi

Four Reasons -brändiä on ollut mahtava ilmentää eri kanavissa, koska se on lähtenyt aidosti yrityksen henkilöiden omista arvoista.

Jari

Project Manager

 

Kiinnostuitko?

Kerromme mielellämme lisää.

Paras palvelu on aina henkilökohtaista. Ota siis yhteyttä suoraan Samiin tai jätä meille yhteydenottopyyntö.