Siirry sisältöön
Four reasons

Four Reasons

Kotimainen Four Reasons muuttaa maailmaa hius hiukselta. Olemme mukana tarinoiden, konseptien ja digitaalisten asiakaskohtaamisten kautta.

Merkityksellistä markkinointia

Four Reasonsin arvot kiteytyvät asiakaslupaukseen ”We Love the Real You”. Olemme ylpeitä saadessamme olla osa tätä matkaa. Olemme luoneet Four Reasonsille mm. arvoihin perustuvan bränditarinan, aitouteen ja itsetuntoon keskittyvän lanseerauskonseptin, houkuttelevan verkkopalvelun sekä useita koulutusvideoita.  

Yhteistyö:

  • Brändifilmi

  • Verkkopalvelu​

  • Lanseerauskonsepti brändille

  • Koulutusvideot ammattilaisille

Asiakkaalle tehtyjä töitä

Bränditarina ja filmi

Bränditarina ja filmi

Four Reasonsin bränditarina on rakentunut arvojen ympärille kiteyttäen heidän ajattelumaailmansa. Bränditarina alkaakin sanoilla: ”Me uskomme elämän ihanaan epätäydellisyyteen. Me uskomme ihmisiin, intohimoon, aitouteen ja sinuun. Me uskomme, että jokainen on kaunis omana itsenään, jokaista hiussuortuvaa myöden. Siinä ovat meidän neljä syytämme.” Tästä bränditarinasta syntyi tietysti filmi. 

Verkkopalvelu

Verkkopalvelu

Verkkopalvelu suunniteltiin hiustenhoidosta kiinnostuneille ihmisillemukaan lukien kampaamoalan ammattilaiset. Verkkopalvelu rakentaa ja tukee vahvaa Four Reasons -brändiä tarjoamalla inspiraatiota, vinkkejä sekätietoa tuotteista, brändistä ja tapahtumista. 

Verkkopalvelussa haluttiin ottaa huomioon monikanavaisuus ja sisällön helppo ylläpitäminen. Teknisesti verkkopalvelussa erotettiin ulkoasu sisällöstä, jolloin sisältöjä on mahdollista mm. integroida eri lähteistä ilman tiedon kopiointia useaan päällekkäiseen paikkaan. 

Four Reasons Case - verkkopalvelu

Puhu itsellesi kauniisti -konsepti

Puhu itsellesi kauniisti -konsepti

Otimme lanseerauksen lähtökohdaksi itsetunnon vahvistamisen ja hyvän, realistisen itsetunnon positiiviset vaikutukset. Halusimme puhua brändin mukaisesti arvostavan minäkuvan ja myötätunnon puolesta niin itseä kuin muita kohtaan. Tästä ajatuksesta syntyi monikanavainen Puhu itsellesi kauniisti -konsepti. Keskeisenä elementtinä on toiminut kampanjasivu, jossa jokainen on saanut puhua itselleen kauniisti, jakaa sen, kutsua muita mukaan ja osallistua kisaan. Kampanja-aikana kampanjasivulla kävi lähes 60.000 ihmistä ja miltei 10.000heistä loi kannustuksen itselleen! 

Puhu itsellesi kauniisti oli yksi The DrumMarketing Awards 2020 -kilpailun finalisteista. 

Koulutusvideot

Koulutusvideot

Kampaamoalan ammattilaiset ovat Four Reasonsille tärkeä asiakasryhmä, jota halutaan tietysti palvella mahdollisimman hyvin. Yksi tällainen tapa ovat perinteisten koulutusten rinnalle tulleet videokoulutukset, joita on mahdollista katsoa itselleen sopivana ajankohtana paikasta riippumatta.

Case Fourreasons Koulutusvideot 1920x1080-2

Kiinnostuitko?

Kerromme mielellämme lisää.

sami.puutio@nitro.fi