fin eng

Tele Finland, konsepti ja verkkopalvelu

Oma liittymä, erinomainen asiakaspalvelija

Oma liittymä -palvelu Tele Finlandin asiakkaille

Tele Finland on aidosti asiakkaistaan välittävä operaattori, jolla on maan tyytyväisimmät asiakkaat. Oma liittymä -palvelussa jokainen Tele Finlandin asiakas voi hoitaa liittymäasiansa helposti netissä silloin, kun se itselle parhaiten sopii.

Palvelukonseptin päivitys tähän päivään

Oma liittymän palvelutasotavoitteiden täyttymiseksi tarvittiin uusi kokonaiskonsepti, joka vastaa paremmin asiakkaiden tämän päivän odotuksiin ja mahdollistaa uusien palveluominaisuuksien tehokkaan kehittämisen ja käyttöönoton.

Erinomainen asiakaspalvelija aina ja kaikkialla

Loimme konseptin erinomaisesta asiakaspalvelijasta, joka saa asiakkaan tuntemaan itsensä aina tervetulleeksi, tarjoaa opastavaa ja henkilökohtaista palvelua sekä varmistaa turvallisen ja luotettavan asioinnin. Asiakaspalvelun lisäksi uusi Oma liittymä -palvelu kytkettiin myyntiin tarjoamalla mm. etuja ja kohdennettuja suosituksia silloin, kun siitä on asiakkaalle aidosti hyötyä.

Responsiivinen alusta ja eri kokoisille näytöille mukautuva käyttöliittymämalli varmistavat, että palvelu on asiakkaiden käytettävissä aina ja kaikilla laitteilla. Tele Finlandin asiakaspalvelun pidetty imago näkyy ja kuuluu Oma liittymän tavassa puhutella asiakasta, ja imagoa tukevat palvelun selkeä visuaalinen ilme ikoneineen. Asioinnin luotettavuutta kehitettiin suunnittelemalla aivan uusi asiointimalli sekä ratkaisuja, joiden ansiosta asiakas tietää koko ajan miten edetä ja saa aina selkeän varmistuksen, kun jokin liittymäasia on palvelun kautta hoidettu kuntoon.

Palvelu-uudistuksessa lanseerattiin myös uusia liittymäpalveluja, joilla Tele Finland entistä enemmän erottuu kilpailijoistaan aidosti asiakkaistaan välittävänä operaattorina. Oma liittymä esimerkiksi suosittelee asiakkaalle puhelinlaskun perusteella sopivinta liittymää, jolloin asiakas voi säästää puhelinlaskuissa.

Entistä tyytyväisempiä asiakkaita

Tele Finlandin asiakkaat ovat ottaneet uudistetun Oma liittymän iloisena käyttöönsä ja palaute on ollut erityisen positiivista. Tele.fi -sivustolta voi lukea asiakkaiden kokemuksia palvelun käytöstä.