fin eng

TVT Asunnot KUTSUMME SINUT VESIKUURILLE

Laita hanat kiinni ja lähde mukaan säästämään vettä! Toteutimme Vesikuuri-kampanjaa varten vesivisan sekä kuusi vähän tavallista kuivempaa vinkkivideota.

Domlux RUUDUN TÄYDELTÄ POHJOISTA ASIANTUNTIJUUTTA

Entinen Domus Ikkunat ja ovet on nyt Domlux. Brändiuudistus ja markkinointiviestintä on laitettu uusiin puitteisiin Nitron käsissä.

Satel TOIMINTAVARMA YHTEYS ASIAKKAISIIN

SATELin brändi- ja markkinointiviestintä on uudistunut Nitron käsissä – yhtenä huippukohtana uuden verkkopalvelun julkaisu!

VitaePro VitaePro jumppasi mainontansa uusiksi

Uusi tv-konsepti tekee terveysasioista helposti lähestyttäviä.

Domus Taktiset tarjouskampanjat

Ei hyvää päivää! Domuksen vuosi alkaa taktisilla tarjouskampanjoilla.

Sonera Klaani, johon haluat kuulua

Soneran digitaalisen elämän yhteisö, Klaani, uudistettiin ulkoasultaan raikkaaksi, käytettävyydeltään responsiiviseksi ja rakenteeltaan sekä tekniseltä toteutukseltaan johdonmukaiseksi.

Kemppi X8 MIG Welder Uuden teknologiaratkaisun kansainvälinen lanseeraus

Suomalaisen teknologiaosaamisen kärkinimiin kuuluva Kemppi lanseerasi syksyllä 2016 Hannoverissa uuden X8-hitsausratkaisunsa, joka vie jälleen koko toimialaa eteenpäin. Nitro suunnitteli X8:lle massasta erottuvan tummanpuhuvan lanseerausilmeen ja markkinointitoimenpiteet, jotka kietoutuivat näyttävien lanseerausfilmien ympärille.

Hansakorttelin joulukampanja Ehkä Suomen erikoisin pop-up

Nitro ideoi kauppakeskus Hansakorttelin ja Hope ry:n kanssa joulusesonkiin pop up -myymälän, joka ei myy mitään.

FC TPS Nitro Turun Palloseuran asialla

Reitti FC TPS:n omistajaksi avattiin huhtikuussa, kun seura järjesti joukkorahoitusannin. Matkaa onnistuneeseen antiin siivitti Nitron suunnittelema kampanja.

LeinoCast Rautaisella otteella kansainvälisille markkinoille

Valimoalan valtias, LeinoCast, uudisti Nitron kanssa brändinsä, yritysilmeensä ja verkkopalvelunsa.

FREJA Trust our tires

Uusi markkinointiviestinnän strategia yritykselle, joka uskaltaa kulkea omia polkujaan.

Narvi Nitro lyö lisää löylyä kiukaaseen

Legendaarinen Aitokiuas sai uutta pökköä pesään Nitron saunamajureiden käsittelyssä.

Abloy Active Digitaalista kampanjointia hygienia­turvallisuuden parantamiseksi

Nitro suunnitteli Abloylle ACTIVE-myyntimateriaalit ja kampanjoi Googlessa ja LinkedInissä.

Åbo Underrättelser Livet är lokalt, varje dag

Onnistunut verkkopalvelun lanseeraus nosti käyttäjäksi rekisteröitymisen konversion yli 10 prosenttiin.

Hansakortteli Klassikko uusin maustein

Nitro suunnitteli Hansakorttelille kevään 2016 aikana uuden tunnuksen ja ilmeen, joka lanseerattiin maaliskuussa 2016 Grand Opening -avajaisviikolla.

Whirlpool Voittava kokoonpano

Nitro suunnitteli Whirlpoolille kiekkokansaa osallistavan Voittava kokoonpano -kampanjan, jonka tavoitteena oli hyödyntää Whirlpoolin ja Leijonien yhteistyö sekä esitellä kiekkokansalle Whirlpoolin monipuolista kodinkonevalikoimaa.

Kemppi.com Stop guessing, start knowing

Teknologia-alan suomalainen huippu, Kemppi, uudisti verkkosivustonsa yhdessä Nitron kanssa.

Power Poweria Suomeen

Elektroniikkajätti Power ottaa Suomen kodinkonemarkkinaa haltuun vauhdilla. Nitro Film oli mukana lanseeraamassa ketjun tehokkaasti koko Suomeen.

Ibero Iberon koti on nyt myös verkossa

Iberon koti on nyt myös verkossa. Tyylikkään ja responsiivisen verkkosivuston myötä Ibero kulkee käyttäjän mukana kaikkialla. Nitro suunnitteli ja toteutti Iberolle markkinointi- ja verkkopalvelu-uudistuksen.

Fortum Store Fiksua energiaa verkkokaupasta

Visuaalisuudella ja paremmalla käyttöliittymällä tehoa verkkokauppaan. Fortum Store -verkkokauppa helpottaa kodin arkea energiatehokkailla ja turvallisuutta lisäävillä tuotteilla.

Domus Keittiöt Nyt jos koskaan: tuloksia digimainonnalla

Nitro ja Nitro Film suunnittelivat ja toteuttivat asiakkaan tarpeeseen vastaavan alueellisen ja taktisen verkkokampanjan.

Oras, Alessi Sense Alessi Sense -hana lanseerattiin tyylillä verkossa

Uusi, design-kohderyhmälle suunniteltu hana löysi asiakkaansa kampanjasivustolla ja bloggariyhteistyöllä.

Osta työtä Suomeen -päivä Päivä, joka muutti suomalaisten kulutus­tottumuksia

Tapahtuma lanseerattiin sosiaalisessa mediassa, verkossa ja radiossa osallistujatavoitteet ylittäen.

TVT Asunnot Verkkopalvelu asukkaita varten

Uusi verkkopalvelu kehitettiin sujuvaan arkeen ja asunnonhakuun.

Volkswagen, Äkkilähdöt Äkkilähdöistä sai uuden auton nopeasti ajoon

Nitro suunnitteli tapahtumalle nimen, ilmeen ja kampanjan.

Nordic ID Asiakaslähtöisyys kilpailueduksi

Lisää myyntiä käytettävyydellä ja raikkaudella.

Domus Domus uudistaa markkinointinsa Nitron kanssa

Domus Yhtiöt Oy uudistaa koko markkinointipalettinsa perinpohjaisesti markkinointitoimisto Nitron kanssa.

Telia Onnistumiset rakennetaan yhdessä

Online-kehityksen kumppanuus sisältää digitaalista palvelumuotoilua, konseptikehitystä ja markkinointia.

Volkswagen Enemmän digitaalisuutta ja parempaa asiakaskokemusta

Volkswagen kehittää markkinointiaan ja asiakaskokemusta entistä digitaalisempaan suuntaan yhteistyössä Nitron kanssa.

Lemminkäinen Markkinointi­viestintää siellä missä asiakkaat ovat

Tuloksellinen markkinointi tarkoittaa luovia ratkaisuja ja luovaa mediasuunnittelua.

Oras Oras panostaa älyyn Nitron kanssa

Keskittäminen ja pitkäjänteisyys tuo tehoja.

Avoin Kuitu Avoimen Kuidun koti on nyt verkossa

Avoin Kuitu -valokuituverkko tuotiin nettiin visuaalisena ja käyttäjälähtöisenä toteutuksena.

Finnair Cargo Kumppanuuden hyöty näkyy päivittäisessä tekemisessä

Kansainvälinen toimiala edellyttää toimivia verkkopalveluja.

Biogen MS-NYT.fi, palveleva ja kannustava sivusto

Verkkosivusto on suunnattu MS-tautia sairastaville ja heidän läheisilleen.

G4S, verkkopalvelu Yritysturva.fi uudistui

Yrityksen turvallisuusasiat helposti kuntoon.

Sonera, yömyynti­kampanja Kun aurinko laskee, hinnatkin laskevat

Erottuva, mieleenpainuva ja toistettavissa oleva tarjouskonsepti kiihdytti verkkokaupan myyntiä.

Kemppi, filmi ”It’s time to stop guessing and start knowing”

Uuden ohjelmistoratkaisun lanseerauksessa hyödynnettiin liikkuvan kuvan voimaa.

Tele Finland, konsepti ja verkkopalvelu Oma liittymä, erinomainen asiakaspalvelija

Palvelun kokonaiskonsepti ja verkkopalvelu uudistuivat.

Holiday Club Tavoitteena elämyksellisyys ja helppous

Holiday Club sai uudet verkkosivut.

Elematic, messunäkyvyys Sähköiset myynnin työkalut toivat huomiota ja kävijöitä

Elematic halusi erottua poikkeuksellisella messunäkyvyydellä.

Kamppi Pinterest Suomen ensimmäinen todellinen Pinterest-kampanja

Kausittaiset tuotekatalogit hyödyntävät sosiaalista mediaa ja mobiileja päätelaitteita.

Sinivalkoinen jalanjälki Sanoista tekoihin ja digitaaliseen markkinointiin

Kampanja suomalaisen työn puolesta saa digitaalisen toteutuksensa Nitrolta.

Visma Fivaldi Visma Fivaldin hyödyt ja edut esiin ja kerralla oikein

Sähköistä taloushallinnon pilvipalvelua markkinoitiin pk-yrityksille.

Nitro Film esittää: Vianor Renkaiden vaihtoa ja rokki­oopperaa

Ainutlaatuinen asiakaskokemus sai miljoonia katsojia ympäri maailmaa.

Sonera, kesäkampanja Mitä lämpimämpi sää, sitä paremmat tarjoukset

Verkkokaupan tarjoukset elivät reaaliaikaisesti sään mukaan.