fin eng

Domus Keittiöitä oikeaan elämään

Yhteistyömme tuorein hedelmä on brändi- ja taktisesta mainonnasta koostuva uudelleenlanseerauskampanja, joka rummuttaa Domuksen ydinosaamista suomalaisen keittiöelämän asiantuntijana.

Satel TOIMINTAVARMA YHTEYS ASIAKKAISIIN

SATELin brändi- ja markkinointiviestintä on uudistunut Nitron käsissä – yhtenä huippukohtana uuden verkkopalvelun julkaisu!

VitaePro VitaePro jumppasi mainontansa uusiksi

Uusi tv-konsepti tekee terveysasioista helposti lähestyttäviä.

Domlux RUUDUN TÄYDELTÄ POHJOISTA ASIANTUNTIJUUTTA

Entinen Domus Ikkunat ja ovet on nyt Domlux. Brändiuudistus ja markkinointiviestintä on laitettu uusiin puitteisiin Nitron käsissä.

Kemppi X8 MIG Welder Uuden teknologiaratkaisun kansainvälinen lanseeraus

Suomalaisen teknologiaosaamisen kärkinimiin kuuluva Kemppi lanseerasi syksyllä 2016 Hannoverissa uuden X8-hitsausratkaisunsa, joka vie jälleen koko toimialaa eteenpäin. Nitro suunnitteli X8:lle massasta erottuvan tummanpuhuvan lanseerausilmeen ja markkinointitoimenpiteet, jotka kietoutuivat näyttävien lanseerausfilmien ympärille.

Volkswagen Enemmän digitaalisuutta ja parempaa asiakaskokemusta

Volkswagen kehittää markkinointiaan ja asiakaskokemusta entistä digitaalisempaan suuntaan yhteistyössä Nitron kanssa.

Nitro Film esittää: Vianor Renkaiden vaihtoa ja rokki­oopperaa

Ainutlaatuinen asiakaskokemus sai miljoonia katsojia ympäri maailmaa.

Kemppi, filmi ”It’s time to stop guessing and start knowing”

Uuden ohjelmistoratkaisun lanseerauksessa hyödynnettiin liikkuvan kuvan voimaa.

Telia Onnistumiset rakennetaan yhdessä

Online-kehityksen kumppanuus sisältää digitaalista palvelumuotoilua, konseptikehitystä ja markkinointia.

Domus Taktiset tarjouskampanjat

Ei hyvää päivää! Domuksen vuosi alkaa taktisilla tarjouskampanjoilla.

Volkswagen, Äkkilähdöt Äkkilähdöistä sai uuden auton nopeasti ajoon

Nitro suunnitteli tapahtumalle nimen, ilmeen ja kampanjan.

Osta työtä Suomeen -päivä Päivä, joka muutti suomalaisten kulutus­tottumuksia

Tapahtuma lanseerattiin sosiaalisessa mediassa, verkossa ja radiossa osallistujatavoitteet ylittäen.

Oras, Alessi Sense Alessi Sense -hana lanseerattiin tyylillä verkossa

Uusi, design-kohderyhmälle suunniteltu hana löysi asiakkaansa kampanjasivustolla ja bloggariyhteistyöllä.

Kemppi.com Stop guessing, start knowing

Teknologia-alan suomalainen huippu, Kemppi, uudisti verkkosivustonsa yhdessä Nitron kanssa.

Power Poweria Suomeen

Elektroniikkajätti Power ottaa Suomen kodinkonemarkkinaa haltuun vauhdilla. Nitro Film oli mukana lanseeraamassa ketjun tehokkaasti koko Suomeen.

Narvi Nitro lyö lisää löylyä kiukaaseen

Legendaarinen Aitokiuas sai uutta pökköä pesään Nitron saunamajureiden käsittelyssä.

FREJA Trust our tires

Uusi markkinointiviestinnän strategia yritykselle, joka uskaltaa kulkea omia polkujaan.

Abloy Active Digitaalista kampanjointia hygienia­turvallisuuden parantamiseksi

Nitro suunnitteli Abloylle ACTIVE-myyntimateriaalit ja kampanjoi Googlessa ja LinkedInissä.

Finnair Cargo Kumppanuuden hyöty näkyy päivittäisessä tekemisessä

Kansainvälinen toimiala edellyttää toimivia verkkopalveluja.

Sinivalkoinen jalanjälki Sanoista tekoihin ja digitaaliseen markkinointiin

Kampanja suomalaisen työn puolesta saa digitaalisen toteutuksensa Nitrolta.

Visma Fivaldi Visma Fivaldin hyödyt ja edut esiin ja kerralla oikein

Sähköistä taloushallinnon pilvipalvelua markkinoitiin pk-yrityksille.

TVT Asunnot KUTSUMME SINUT VESIKUURILLE

Laita hanat kiinni ja lähde mukaan säästämään vettä! Toteutimme Vesikuuri-kampanjaa varten vesivisan sekä kuusi vähän tavallista kuivempaa vinkkivideota.

Hansakorttelin joulukampanja Ehkä Suomen erikoisin pop-up

Nitro ideoi kauppakeskus Hansakorttelin ja Hope ry:n kanssa joulusesonkiin pop up -myymälän, joka ei myy mitään.

TVT Asunnot Verkkopalvelu asukkaita varten

Uusi verkkopalvelu kehitettiin sujuvaan arkeen ja asunnonhakuun.

Whirlpool Voittava kokoonpano

Nitro suunnitteli Whirlpoolille kiekkokansaa osallistavan Voittava kokoonpano -kampanjan, jonka tavoitteena oli hyödyntää Whirlpoolin ja Leijonien yhteistyö sekä esitellä kiekkokansalle Whirlpoolin monipuolista kodinkonevalikoimaa.

Hansakortteli Klassikko uusin maustein

Nitro suunnitteli Hansakorttelille kevään 2016 aikana uuden tunnuksen ja ilmeen, joka lanseerattiin maaliskuussa 2016 Grand Opening -avajaisviikolla.

Oras Oras panostaa älyyn Nitron kanssa

Keskittäminen ja pitkäjänteisyys tuo tehoja.

Lemminkäinen Markkinointi­viestintää siellä missä asiakkaat ovat

Tuloksellinen markkinointi tarkoittaa luovia ratkaisuja ja luovaa mediasuunnittelua.

Avoin Kuitu Avoimen Kuidun koti on nyt verkossa

Avoin Kuitu -valokuituverkko tuotiin nettiin visuaalisena ja käyttäjälähtöisenä toteutuksena.

Sonera Klaani, johon haluat kuulua

Soneran digitaalisen elämän yhteisö, Klaani, uudistettiin ulkoasultaan raikkaaksi, käytettävyydeltään responsiiviseksi ja rakenteeltaan sekä tekniseltä toteutukseltaan johdonmukaiseksi.

Holiday Club Tavoitteena elämyksellisyys ja helppous

Holiday Club sai uudet verkkosivut.

Ibero Iberon koti on nyt myös verkossa

Iberon koti on nyt myös verkossa. Tyylikkään ja responsiivisen verkkosivuston myötä Ibero kulkee käyttäjän mukana kaikkialla. Nitro suunnitteli ja toteutti Iberolle markkinointi- ja verkkopalvelu-uudistuksen.

Fortum Store Fiksua energiaa verkkokaupasta

Visuaalisuudella ja paremmalla käyttöliittymällä tehoa verkkokauppaan. Fortum Store -verkkokauppa helpottaa kodin arkea energiatehokkailla ja turvallisuutta lisäävillä tuotteilla.

Nordic ID Asiakaslähtöisyys kilpailueduksi

Lisää myyntiä käytettävyydellä ja raikkaudella.

Biogen MS-NYT.fi, palveleva ja kannustava sivusto

Verkkosivusto on suunnattu MS-tautia sairastaville ja heidän läheisilleen.

Sonera, kesäkampanja Mitä lämpimämpi sää, sitä paremmat tarjoukset

Verkkokaupan tarjoukset elivät reaaliaikaisesti sään mukaan.

Sonera, yömyynti­kampanja Kun aurinko laskee, hinnatkin laskevat

Erottuva, mieleenpainuva ja toistettavissa oleva tarjouskonsepti kiihdytti verkkokaupan myyntiä.

LeinoCast Rautaisella otteella kansainvälisille markkinoille

Valimoalan valtias, LeinoCast, uudisti Nitron kanssa brändinsä, yritysilmeensä ja verkkopalvelunsa.

Sonera Klaani, johon haluat kuulua

Soneran digitaalisen elämän yhteisö, Klaani, uudistettiin ulkoasultaan raikkaaksi, käytettävyydeltään responsiiviseksi ja rakenteeltaan sekä tekniseltä toteutukseltaan johdonmukaiseksi.

Kamppi Pinterest Suomen ensimmäinen todellinen Pinterest-kampanja

Kausittaiset tuotekatalogit hyödyntävät sosiaalista mediaa ja mobiileja päätelaitteita.

Elematic, messunäkyvyys Sähköiset myynnin työkalut toivat huomiota ja kävijöitä

Elematic halusi erottua poikkeuksellisella messunäkyvyydellä.

Åbo Underrättelser Livet är lokalt, varje dag

Onnistunut verkkopalvelun lanseeraus nosti käyttäjäksi rekisteröitymisen konversion yli 10 prosenttiin.

FC TPS Nitro Turun Palloseuran asialla

Reitti FC TPS:n omistajaksi avattiin huhtikuussa, kun seura järjesti joukkorahoitusannin. Matkaa onnistuneeseen antiin siivitti Nitron suunnittelema kampanja.