fin eng

Kemppi, filmi

”It’s time to stop guessing and start knowing”

Suomalaisen teknologia­osaamisen menestys­tarina

Kemppi on yksi suomalaisen teknologiaosaamisen menestystarinoista. Lahtelainen perheyritys tunnetaan maailmalla johtavana kaarihitsauslaitevalmistajana ja hitsaukseen liittyvien ratkaisujen tarjoajana. 

Uuden ohjelmistoratkaisun lanseeraus

2014 Kemppi esitteli uuden ohjelmistoratkaisun, joka uudisti koko toimialaa. Mittava lanseeraustilaisuus pidettiin Englannissa Williamsin tehtaalla, jonka ovet avautuivat Kempin F1-yhteistyön myötä.

Näyttävät filmit osana lanseerausta

Suunnittelimme ja tuotimme lanseeraustoimenpiteet tiiviissä yhteistyössä asiakkaan kanssa. Tilaisuudessa hyödynnettiin mm. live webcastia, jolla uuden hitsauskonseptin toimivuutta demonstroitiin ohjaamalla reaaliaikaisesti Euroopan toisella laidalla tapahtuvaa tuotantoa.

Toteutimme tapahtumaan myös kolmen filmin kokonaisuuden, joista ”It’s time to stop guessing and start knowing” toimi tilaisuuden avausfilminä ja tunnelman nostattajana. Filmiä kuvattiin Norjan ja Suomen lisäksi Williamsin pääkallopaikalla Grovessa yhteistyössä F1-tiimin kanssa.

Kansainvälistä kiitosta

Filmi on kerännyt kiitosta ja saanut ansaittua huomiota niin Suomessa kuin kansainvälisestikin. Olemme ylpeitä, että saamme kantaa kortemme kekoon, kun kotimaista huippuosaamista viedään maailmalle.

Katso casefilmi:

https://vimeo.com/105852725