fin eng

Domlux

RUUDUN TÄYDELTÄ POHJOISTA ASIANTUNTIJUUTTA

Domluxin sininen asiantuntijasydän sykkii

Suomalainen perheyritys Domus Yhtiöt Oy halusi kirkastaa ja selkeyttää brändejään erottamalla ikkunat ja ovet Domlux-nimen alle. Koko brändiuudistus, lanseerauskampanja ja jatkuva näkyvyys verkkopalvelun, taktisten kampanjoiden ja Facebookin muodossa on Nitron käsissä.

Tämän suomalaisen perheyrityksen juuret ovat perinteisessä käsityöosaamisessa, ja yrityksestä on pitkän historiansa aikana kasvanut todellinen pohjoisten olojen asiantuntija. Domlux suunnittelee ja valmistaa ikkunoita sekä ovia pohjoisen vaativiin ja vaihteleviin olosuhteisiin. Uuden brändin haluttiin ilmentävän kaikkea tätä. Uudistuksen keskipisteessä on verkkopalvelu, joka palvelee nyt entistäkin paremmin sekä rakentavia ja remontoivia kuluttajia että projektiasiakkaita.

Lanseerauskampanja lähti käyntiin isolla liekillä. Sen osana toimii Domluxin asiantuntijuutta korostava brändifilmi, jossa ikkunoita koetellaan leikittelevään tyyliin vähän kovemmilla otteilla. Kampanjasivu sekä vahva digitaalinen mainoskampanja kertovat niin uudistuneesta brändistä kuin taktisesta tarjouksesta.

Avaa ovi ja astu sisään: domlux.fi

Katso filmi