Siirry sisältöön
volkswagen-1

Volkswagen

Volkswagen on maailman johtavia automerkkejä ja innovatiivisimmaksi valittu autonvalmistaja. Yhteistyön keskiössä on asiakaskokemus.

Vahva brändi rakentuu asiakkaan kokemuksista

Volkswagenin palkittu mallisto on maailman kärkeä niin ympäristövaikutuksiltaan kuin taloudellisuudeltaan. Innovatiiviset ratkaisut, lukuisat testivoitot ja mittava kokemus korkealaatuisten autojen valmistamisesta kertovat Volkswagenin laajasta menestyksestä.

Olemme toimineet Volkswagenin markkinoinnin kumppanina vuodesta 2015 lähtien. Yhteistyö kattaa Volkswagen-henkilöautojen ja Volkswagen Hyötyautojen markkinointiviestinnän suunnittelun sekä palvelumuotoilun kaikissa kanavissa.

Pitkä kokemuksemme ja vahvat näyttömme tuloksellisesta markkinoinnista autoalalta tekevät Volkswagen-yhteistyöstä ainutlaatuisen mahdollisuuden kehittää maailman johtavaa autobrändiä Suomen markkinassa. Keskiössä on asiakaskokemus, joka saavutetaan vahvan liiketoimintaosaamisen, brändin johdonmukaisen rakentamisen sekä monipuolisen palveluntarjontamme kautta. Volkswagenia palvelee meillä laaja tiimi.

“Volkswagen on automaailman edelläkävijä, ja sitä pyrimme olemaan myös markkinoinnissa. Panostamme entistä enemmän digitaalisiin kanaviin ja yhä parempaan asiakaskokemukseen. Niihin kuten kaikkeen markkinointiimme tarvitsemme lisää näkemystä ja oivallusta”, Volkswagen-henkilöautojen markkinointipäällikkö William Börman kertoo.

Yhteistyö:

  • Brändityö ja brändien kehitys

  • Konseptisuunnittelu

  • Sisältömarkkinointi

  • Markkinointimateriaalit kaikissa medioissa

  • Myymälä- ja tapahtumamarkkinointi

  • Sosiaalisen median hallinta

  • Verkkopalvelun jatkuva kehitys

  • Tuotelanseeraukset

  • www.volkswagen.fi

  • www.volkswagen-hyotyautot.fi

Asiakkaalle tehtyjä töitä

Volkswagen kuljettaa Suomen jalkapalloperhettä

Autot ja jalkapallo ovat läsnä ihmisen elämässä monella tavalla. On polkuautoa, pikkuautoa ja oikeita autoja. On pihapeliä, korttelisarjaa, liigaa ja EM-kisoja. Volkswagenille, Palloliiton ja Veikkausliigan pääyhteistyökumppanille, suunniteltiin ja tuotettiin Huuhkajat-brändifilmi nostattamaan jalkapallon EM-kisahuumaa sekä juhlistamaan hienoa yhteistyötä suomalaisen jalkapalloilun ja autoilun merkeissä.

Sähköautot kansan testissä

Sähköautoiluun liittyy monia kysymyksiä ja ennakkoluuloja: Valitsenko ladattavan hybridin vai täyssähköauton? Mitkä ovat auton käyttökustannukset? Miten lataan auton? Siksi sähköautoilusta kiinnostuneille suomalaisille haluttiin tarjota mahdollisuus testata sähköautoilua arjessa. Testikuljettajaksi haki yli 14 000 kiinnostunutta. Mediassakin laajasti huomioidut testikuljettajat alleviivaavat autoteollisuuden kattavimman sähköistämishankkeen startanneen Volkswagenin johtoasemaa.

KAMPANJAMALLISTO AJAMISTA RAKASTAVILLE

Ajamista rakastaville suunniteltu Volkswagenin kesän kampanjamallisto vetosi suomalaisten tunteisiin tavalla, jota ei Suomen markkinassa ole ennen nähty. Taloudellisilla moottoreilla varustetut autot, edessä kuultava rakas tie ja Suomen kaunis kesä kutsuivat kansaa monikanavaisesti tien päälle.

Millainen kuljetus, sellainen Volkswagen

Volkswagen Hyötyautojen monipuolinen mallisto esitellään kuljetuskalustosta kiinnostuneille yritysasiakkaille mallistoa jo käyttävien, tyytyväisten asiakkaiden kautta. Useat erikokoiset asiakkaat ja tarpeiden mukaan räätälöitävät työvälineet osoittavat, että kaikille löytyy omansa Suomen johtavalta hyötyautomerkiltä: Millainen kuljetus, sellainen Volkswagen.

Kiinnostuitko?

Kerromme mielellämme lisää.

sami.puutio@nitro.fi