
Vitaepro
VitaePro on yksi Pohjoismaiden käytetyimmistä ravintolisistä. Aktiivinen brändi tekee aktiivista mainontaa aktiivisille asiakkaille!
Tehokasta ruutuaikaa
VitaePro on yksi Pohjoismaiden käytetyimmistä ravintolisistä. Se sisältää kehon hyvinvointiin tutkitusti vaikuttavia ainesosia, joilla on EU:n vahvistamat terveysväitteet. Tuote on suunnattu yli 45-vuotiaille.
Yhteistyö käynnistyi luomalla Pohjoismaihin uusi luova TV-konsepti: Brainy Bob. Tämän lisäksi olemme tehneet niin taktisempia tuotefilmejä kuin asiakaskokemusfilmejäkin. Myös VitaePron uudistunut pakkaus juoksi käsiemme kautta, brändille tunnusomaisen juoksijahahmon matka jatkui pakkauksesta filmeihin. Punaisena lankana ovat laatu, luotettavuus, positiivisuus ja tehokkuus kohderyhmää puhuttelevalla tavalla.
YHTEISTYÖ:
Brändilliset filmit
Tuotefilmit
Asiakastarinat
Pakkaussuunnittelu
Asiakkaalle tehtyjä töitä
Brainy Bob -filmit
BRAINY BOB -FILMIT
Katsojille haluttiin välittää terveyteen ja kehon hyvinvointiin liittyvää tietoa kiinnostavasti, uskottavasti ja tuoreella tavalla. Näin syntyi Brainy Bob eli sympaattinen kaveri, joka on kiinnostunut terveydestä. Mainonnan kärkiä oli kolme: rustot, lihakset ja antioksidantit. Filmit toteutettiin Suomeen, Ruotsiin ja Norjaan.
Tuotefilmit
Tuotefilmit
Patteri tyhjä tai akku lopussa? Näissä filmeissä tuote ja sen vaikutukset nostetaan esiin. Katsojan huomio herätetään helposti samastuttavalla ongelmalla, johon esitellään VitaePron tuoma ratkaisu.
Asiakastarinat
Asiakastarinat
VitaeProlla on Pohjoismaissa runsaasti tyytyväisiä käyttäjiä ja jopa 9/10 suosittelee tuotetta. Tästä syystä on tärkeää saada asiakkaiden ääni kuuluviin. Asiakastarinat ovat loistava tapa antaa tuotteelle aidot kasvot.
Viesti työryhmältä
Tero Lumiainen
Lead Designer, Concepts and Strategy

Ole luova, puhuttele kohderyhmää ja tee se alaa säätelevien normien rajoissa. Siinä on kunnon haaste.