TVT Asunnot

TVT Asunnot tarjoaa vuokra-asuntoja kotikäyttöön elämän eri vaiheissa. Me rakennamme brändille kotia, jossa asukkaat ja alueet pääsevät esiin.

Case_TVT_asiakkuuskuva

Koti on sana täynnä tunnetta

TVT Asunnot Oy tarjoaa kohtuuhintaisia ja laadukkaita vuokra-asuntoja Turun seudulla. Kaupungin omistama kiinteistöyhtiö on alallaan Turun alueen suurin yli 11 000 vuokrakodin tarjonnallaan.

Yhteistyö alkoi verkkopalvelun kehittämisellä ja laajeni brändin kokonaisvaltaiseen kehittämiseen. Lähdimme yhdessä kirkastamaan brändiä asukkaat ja alueet edellä. Samalla teemme myös taktisempaa kohdemarkkinointia ja herätämme eloon teemakampanjoita. Myös rakastettu asukaslehti syntyy nyt käsissämme.

YHTEISTYÖ:

  • Brändityö ja brändin kehitys
  • Verkkopalvelu – tvt.fi
  • Kohdemarkkinointi
  • Asukaskampanjat
  • Asukaslehti

Brändin kehitys

TVT:n ilmettä haluttiin yhtenäistää ja nostaa selvemmin vahvuuksia esiin. Loimme workshopin perusteella TVT:lle konseptin, joka tuo brändiin sekä markkinointiviestintään linjakkuutta, persoonaa ja tunnetta. Toteutimme myös graafista ohjeistoa kattavamman verkkopohjaisen Brand Bookin, joka kehittyy koko ajan. Ihmiset, kodit ja paikallisuus toimivat konseptin peruskivinä.

Verkkopalvelu – tvt.fi

Verkkopalvelu luotiin palvelemaan sekä TVT:n nykyisiä asukkaita että uusia asunnonhakijoita. Sivuston päätavoitteina ovatkin asiakaspalvelu ja brändimielikuvan vahvistaminen. Verkkopalvelun kehitys jatkuu, koska haluamme sen palvelevan käyttäjiä parhaalla mahdollisella tavalla.

Kohdemarkkinointi

Kohdemarkkinoinnissa on tärkeää löytää asuntokohteen persoona sekä kertoa myös ympäröivästä alueesta. Asuntokohteelle tehdään aina oma kohdesivu, johon on koottu kaikki asunnonhakijoille olennainen tieto. Kohdemarkkinoinnissa hyödynnetään niin työmaatauluja, printtiä kuin sähköisiä kanavia.

Kampanjat

Erilaisten kampanjoiden kautta nostetaan esiin asumiseen liittyviä tärkeitä teemoja. Vesikuurissa kiinnitettiin huomiota vedensäästöön ja laitettiin hanaa pienemmälle. Tätä varten toteutimme hauskan videosarjan poikamies Pertistä, joka venytti vedensäästön rajat äärimmilleen.

Lämpökuurilla taas kiinnitetään huomio sopivaan huonelämpötilaan. Lämpökuuria varten suunnittelimme tietoa ja vinkkejä tarjoavan kampanjasivun kisoineen. Videolla nähdään tälläkin kertaa poikamiehen arkea, joka on joskus hieman liiankin kuumottavaa.

Yli vuosikymmenen mittaisessa yhteistyössä luottamus on kunnossa ja yhteistyö sujuvaa. On ollut hienoa olla mukana kehittämässä turkulaista asumista yhteistyön alkumetreistä asti.

Jyri

Project Manager

JYRI+TUULI_combo

Mukava asiakas, vahva asiakasymmärrys ja aito kehityshalu – enempää ei suunnittelija voisi toivoa. Tekemisessä kohtaavat ihmiset, kodit ja tarinat.

Tuuli

Lead Designer

Kiinnostuitko?

Kerromme mielellämme lisää.

Paras palvelu on aina henkilökohtaista. Ota siis yhteyttä suoraan Samiin tai jätä meille yhteydenottopyyntö.