Siirry sisältöön
1024x576 lumme apila final

Lumme Energia

Mitä jos ajattelisit sähköä uudella tavalla? Näin sinua herättelee kotimainen energiayhtiö Lumme Energia. Yhteistyössä syntynyt kirkastunut brändi markkinoinnin konsepteineen ja uusi ilme ovat aika vastustamattomia, eikö?

Vastuullinen ja aika vastustamaton

Juuri sitä on Lumme Energia. Kerrassaan vastustamattoman yhteistyön tuloksena on syntynyt bränditarina, uusi ilme ja tone of voice sekä koko liuta markkinointiviestinnän toteutuksia. Kaikissa näissä brändi sykkii aitona omana itsenään ­­– riemukkaana, arvokeskeisenä ja eteenpäin katsovana.

Yhteistyö

  • Bränditarina ja markkinoinnin konsepti

  • Uusi ilme kiehtovine kuvineen​

  • Tone of voice

  • Markkinointimateriaalit

  • Mainoskampanjat

Asiakkaalle tehtyjä töitä

Bränditarina ja konsepti

Lumme Energian tarina kiteyttää yrityksen sydämen: kotimaisuuden, palveluhenkisyyden, vastuullisuuden ja tekemisen riemun. Tone of voice jatkaa tätä tarinaa eri kanavissa. Konsepti herättää sinut ajattelemaan kysymällä: Mitä jos...?

1024x576 Leiska2

Brändi-ilme ja kuvat

Brändi-ilmeessä näkyy energiayrityksen persoonallisuus. Ilmettä voisi kuvata sanoilla modernisti leikkisä, tyylikkäästi huomiota herättävä ja kiinnostavasti erottuva. Valokuvaajana toimi Paula Kesäläinen.

1024x576 Visuohjeisto

Oma biisi

Sähkösoppari-biisi on tehty Lumme Energialle ja se soi hellän hevisti radiokanavilla ja omassa lyriikkavideossaan. Kappaleen sävellyksestä ja sovituksesta vastaavat Tomi Nikulainen, Jimmy Westerlund ja Pekka Heino. Sanat ovat Eka Ruolan käsialaa.

Töpselifilmit

Lumme Energian filmit luotiin aina suunnittelusta toteutukseen asti in-housena. Ruudulla seikkailee kaikkien sähkön käyttäjien kaveri Topi Töpseli. Sympaattinen töpselihahmo saa aamulla virtaa muusta kuin kahvista, ystävystyy kissan kanssa ja tutustuu tuulen voimaan. Mihin seuraava seikkailu mahtaa viedäkään?

Kiinnostuitko?

Kerromme mielellämme lisää.

sami.puutio@nitro.fi