
Lumme Energia
Mitä jos ajattelisit sähköä uudella tavalla? Näin sinua herättelee kotimainen energiayhtiö Lumme Energia. Yhteistyössä syntynyt kirkastunut brändi markkinoinnin konsepteineen ja uusi ilme ovat aika vastustamattomia, eikö?
Vastuullinen ja aika vastustamaton
Juuri sitä on Lumme Energia. Kerrassaan vastustamattoman yhteistyön tuloksena on syntynyt bränditarina, uusi ilme ja tone of voice sekä koko liuta markkinointiviestinnän toteutuksia. Kaikissa näissä brändi sykkii aitona omana itsenään – riemukkaana, arvokeskeisenä ja eteenpäin katsovana.
Yhteistyö
Bränditarina ja markkinoinnin konsepti
Uusi ilme kiehtovine kuvineen
Tone of voice
Markkinointimateriaalit
Mainoskampanjat
Asiakkaalle tehtyjä töitä
Bränditarina ja konsepti
Bränditarina ja konsepti
Lumme Energian tarina kiteyttää yrityksen sydämen: kotimaisuuden, palveluhenkisyyden, vastuullisuuden ja tekemisen riemun. Tone of voice jatkaa tätä tarinaa eri kanavissa. Konsepti herättää sinut ajattelemaan kysymällä: Mitä jos...?

Brändi-ilme ja kuvat
Brändi-ilme ja kuvat
Brändi-ilmeessä näkyy energiayrityksen persoonallisuus. Ilmettä voisi kuvata sanoilla modernisti leikkisä, tyylikkäästi huomiota herättävä ja kiinnostavasti erottuva. Valokuvaajana toimi Paula Kesäläinen.

Oma biisi
Oma biisi
Sähkösoppari-biisi on tehty Lumme Energialle ja se soi hellän hevisti radiokanavilla ja omassa lyriikkavideossaan. Kappaleen sävellyksestä ja sovituksesta vastaavat Tomi Nikulainen, Jimmy Westerlund ja Pekka Heino. Sanat ovat Eka Ruolan käsialaa.
Töpselifilmit
Töpselifilmit
Lumme Energian filmit luotiin aina suunnittelusta toteutukseen asti in-housena. Ruudulla seikkailee kaikkien sähkön käyttäjien kaveri Topi Töpseli. Sympaattinen töpselihahmo saa aamulla virtaa muusta kuin kahvista, ystävystyy kissan kanssa ja tutustuu tuulen voimaan. Mihin seuraava seikkailu mahtaa viedäkään?