Löfbergs

Löfbergs on pitkälti yli 100-vuotias ruotsalainen kahvibrändi, joka on Suomen markkinoilla herkullisessa haastajan asemassa. Me autamme suomalaisia löytämään vahvuutensa.

Case_Lofbergs_asiakkuus_1920x1080

Löydä vahvuutesi – joka päivä

Löfbergs on pitkälti yli 100-vuotias ruotsalainen kahvibrändi, joka ei kotimaassaan esittelyjä kaipaa. Suomen markkinoilla Löfbergs sitä vastoin on herkullisessa haastajan asemassa. Lisäkierteensä haasteeseen tuo se, että vaikka Suomen ja Ruotsin kulttuureissa ja markkinoissa on paljon samaa, on maidemme kahvikulttuureissa perustavanlaatuisia eroja.

Pääsimme Löfbergsin Suomen markkinointiin kiinni kilpailutuksen ja voitokkaan ”Löydä vahvuutesi” -konseptin kautta. Pyrimme sisällyttämään konseptiimme kaksoismerkityksen: yhtäältä haastamme suomalaisia löytämään vahvemman, mutta rikkaamman makuisen tummapaahtoisen kahvin, toisaalta halusimme tuoda esiin kahvin voimaannuttavaa vaikutusta jokapäiväisenä kumppaninamme.

YHTEISTYÖ:

  • Digitaalinen mainonta (Adwords, Facebook, Instagram, YouTube)
  • Sosiaalisen median hallinnointi (FB, IG)
  • Ulkomainonta
  • POS
  • www.lofbergs.fi

Digitaalinen mainonta (Adwords, Facebook, Instagram, YouTube)

Digitaaliset työkalut tarjoavat Löfbergsille hyvän tavoittavuuden ja mitattavuuden markkinoinnin työkaluarsenaaliin. Lisäksi liikkuvan kuvan hyödyntäminen digitaalisessa mainonnassa tarjoaa kohderyhmälle mukavan kahvitauon digivirrassa.

Case_Löfbergs_SoMe_1920x1080

Sosiaalisen median hallinnointi (FB, IG)

Löfbergsin tuotteet tuovat nautintoa arkeen. Sosiaalisen median toimenpiteillä vahvistamme tätä funktiota, ja sitoutamme kahvinystäviä Löfbergsin brändiin. Valitsemamme linja on osoittautunut pidetyksi ja toimivaksi.

Ulkomainonta

Ulkomainonnan tehtävänä strategiassamme on muistuttaa kohderyhmäämme Löfbergsin tuotteista lähellä ostopaikkoja. Hyödynnämme tässä tehtävässä Löfbergsin tunnistettavaa brändi- ja pakkausilmettä.

Löfbergsin brändiin on ollut helppo rakastua. Kekseliään ”Löydä vahvuutesi”-brändikonseptin alla olemme kertoneet tummapaahtoisen kahvin ilosanomaa uuden sukupolven kahvinjuojille sekä merkkiuskollisille kuluttajille.

Mirka

Project Manager

 

TOPI+MIRKA_combo

Kaikki pohjautuu hyvin suunniteltuun brändikonseptiin. Perusajatus ”Löydä vahvuutesi” tukee loistavasti Löfbergsin brändiä, ja siitä on helppo synnyttää mitä moninaisimpia markkinointitoimenpiteitä.

Topi

Lead Designer

 

Kiinnostuitko?

Kerromme mielellämme lisää.

Paras palvelu on aina henkilökohtaista. Ota siis yhteyttä suoraan Samiin tai jätä meille yhteydenottopyyntö.