Skip to main content

Lämpöpuisto

Nitrosta lisätehoa polttonesteiden markkinointiin.

Öljy käy kaupaksi Facebookissakin 

Lämpöpuisto on Suomen suurimpia ja kokeneimpia polttonesteiden toimittajia niin yritys- kuin kuluttajakohderyhmässäkin. Lämpöpuisto on lähtenyt rohkeasti uudistamaan alan markkinointikäytäntöjä yhdessä Nitron kanssa. 

Yhteistyö

  • Digitaalinen seuranta ja kehitys 

  • Digitaalinen mainonta B2C- ja B2B-kohderyhmille 

  • Markkinointikampanjat B2C- ja B2B-kohderyhmille

  • Markkinointimateriaalien suunnittelu ja -tuotanto​

Asiakkaalle tehtyjä töitä

Lämpöpuisto on hieno esimerkki siitä, miten digitaalisen markkinoinnin avulla on kyetty boostaamaan entisestäänkin hyvin toiminutta liiketoimintaa. Kun digitaalinen näkyvyys laitettiin kuntoon, tulokset ovat näkyneet etenkin kuluttajapuolella. Mainonta on tehostunut ja johtanut suoriin tilauksiin. 

Aktiivinen kampanjointi on lisännyt Lämpöpuiston näkyvyyttä ja kasvattanut tunnettuutta, mikä näkyy myös sivustoliikenteen merkittävänä kasvuna. Verkkopalvelun kokonaisliikenne on kasvanut peräti 60 prosentilla. 

Facebook-, Google- ja YouTube-mainonnalla on saavutettu erinomainen näkyvyys.​ Viime vuoden aikana Lämpöpuisto näkyi kyseisillä kanavilla miljoonia kertoja – kontaktihinnan jäädessä erityisen matalaksi.

Tärkeä havainto on, että myös taktiset kampanjat toimivat digitaalisissa kanavissa: jos ennen lämmitysöljyä tilattiin yksinomaan puhelimitse, tehdään se nykyään enenevissä määrin Facebook-mainosta klikkaamalla. 

Kiinnostuitko?

Kerromme mielellämme lisää.

Paras palvelu on aina henkilökohtaista. Ota siis yhteyttä suoraan asiakasvastaaviin tai jätä meille yhteydenottopyyntö.