Inwido
Inwido on Suomen johtava ikkuna- ja ovivalmistaja. Miljoonien ruutujen brändeille haettiin uusia kehyksiä markkinointiviestinnällä.


Haasteena erottuvuus
Pohjoismaisen Inwido-konsernin brändeihin kuuluvat Suomessa muun muassa Pihla, Tiivi ja Klas1.
Yhteistyön lähtökohta oli luoda Inwidon brändeille huomioarvoa, löytää jokaisen brändin ydin ja kehittää sitä. Terävöitimme brändien omaa tyyliä ja lähdimme tekemään markkinointiviestintää monipuolisella kanavakattauksella. Yhteisten tavoitteiden taustalla oli workshoptyöskentely. Tiiville on tehty mittava lanseerauskampanja uudesta mobiilisignaalia vahvistavasta antennista. Pihlan kohdalla ollaan keskitytty tehokkaisiin taktisiin kampanjoihin.
YHTEISTYÖ:
- Brändien kehitys
- Tuotelanseeraukset
- Taktiset kampanjat
- Myynnin materiaalit
Tiivi: Antennin lanseerauskampanja
Tiivi Connect Antenni on älykäs ratkaisu ennaltaehkäistä energiatehokkaiden rakennusten ja ikkunaremontin mahdollisesti tuomat kuuluvuusongelmat. Se varmistaa kuuluvat puhelut ja toimivan nettiyhteyden. Mullistavalle innovaatiolle suunniteltiin mittava lanseerauskampanja ja laajan näkyvyyden mediasuunnitelma digitaalisella painotuksella.




Pihla: Ikkunaremonttikampanja
Pihla on Suomen suosituin ikkunabrändi, jolla on kokemusta jo lähes 30 vuoden ajalta. Pihlan brändissä korostuvat kokemuksen lisäksi huolettomuus. Informatiivinen ikkunaremonttikampanja kertoi asiakkaille, mitä kaikkea ikkunaremontissa pitää ottaa huomioon. Suunnittelimme kampanjailmeen ja viestit, jotka vietiin tehokkaasti niin kampanjasivulle kuin sinne johtaviin markkinointiviestinnän toimenpiteisiin.
On ollut antoisaa työskennellä Suomen johtavan ikkuna- ja ovivalmistajan monien brändien parissa ja tehdä tuloksellista kampanjointia sekä brändityötä.
Jari
Project Manager


Vahvan brändiportfolion kehittäminen on ollut palkitsevaa.
Roni
Lead Designer