Siirry sisältöön
Mockup Harvia 1920x1080 copy

Harvia

Harvian ensimmäiset puulämmitteiset kiukaat riemastuttivat saunojia jo 1950-luvulla. Nyt Harvia ja Nitro levittävät yhdessä modernin saunan hyväätekevää ilosanomaa.

Healing with heat

Suomalaisten laatukiukaiden takuumerkki Harvia on maailman johtava kiuasvalmistaja. Yrityksen markkinat ovat globaalit ja asiakasryhmät sekä tarpeet vaihtelevat. Myös tarjooma on laaja: kokonaisia saunoja, lauteita, valaistusta, kiukaita sekä infrapunasaunoja ja kylpylän rakentamiseen tarvittavia laitteita ja tuotteita. Nitron ja Harvian yhteistyöstä kummunneet toimenpiteet vastaavat ikonisen brändin laatumielikuvaa ja johdattavat asiakkaan erinomaisten tuotteiden äärelle.

Asiakkaalle tehtyjä töitä

Verkkopalvelu-uudistus

Verkkosivujen konsepti, tekniikka ja käyttökokemus uudistettiin vastaamaan globaalisti toimivan yrityksen tarpeita. Lisäksi uudistuksessa huomioitiin vaihtelevat kohderyhmät: kuluttaja-asiakkaat, jakelutiet, kuten rautakauppaketjut, sekä arkkitehdit ja saunoja suunnittelevat ja toteuttavat tahot eri puolilla maailmaa. 

Sivusto sisältää globaalit harvia.com-sivut sekä kieli- ja maaversioita Harvian päämarkkina-alueilta, yhteensä neljä eri sivustoa ja kahdeksan kieliversiota. Sisältöä tuotetaan kunkin maan saunakulttuurin mukaisesti – sauna ja vihta eivät kuulu kaikkiin kulttuureihin, eivät edes kaikille saunojille Suomessa. Kävijöitä sivustolla inspiroi Harvian Healing with heat -ajatus, joka kattaa lämmöstä nauttimisen ja hyvinvoinnista huolehtimisen laajasti.

Sivusto on myös työkalu ammattilaisille ja oman saunan rakennuttajille. Sivustoon integroitiin Harvian tuotetietokanta (PIM), jonka avulla tuotteet ja niihin liittyvät kuvat ja tiedot näkyvät ajantasaisesti ja kunkin maan säädösten ja tarpeiden mukaisesti. Teknisesti sivusto toteutettiin nykyaikaisella tekniikalla: Gatsby ja Dato CMS mahdollistavat sivuston, johon Harvian muut järjestelmät ja tarvittavat mikropalvelut voidaan tehokkaasti yhdistää. Azure ja Gatsby taas takaavat nopeat sivulataukset globaalisti.

Mockup Harvia 1920x1080 copy 3

Miltä lämpö näyttää?

Miltä lämpö näyttää?

Nitro suunnitteli Harvialle uuden kuvakonseptin ja tuotti brändikuvat ja videot. Kuvauksesta vastasi aina tyylikästä jälkeä tekevä Simelius Simelius. Konseptityön perustana oli Harvian missio sekä asiakaslupaus Relaxing Moments and Natural Wellbeing. Konventionaalisen iloisia ihmisiä saunassa -kuvatyylin sijaan halusimme visualisoida sen, miltä modernin saunan – myös höyry- ja infrapunasaunan – lämpö ja hyväätekevä vaikutus tuntuu. Valaistus ja höyryefektit viimeistelevät modernin, abstraktin maailman, joka huokuu saunan nautinnollisuutta. 

Harvia B

Kiinnostuitko?

Kerromme mielellämme lisää.

sami.puutio@nitro.fi