Skip to main content

Biolan

Biolan ja Nitro tuovat tiiviissä yhteistyössä kiertotalousajattelua ja kestäviä ratkaisuja suomalaisiin koteihin, mökeille ja puutarhoihin.

Kiertotalouden pioneeri

Suuri yleisö tuntee Biolanin pääasiassa puutarhalannoitteista, mutta kiertotalousajattelu käsittää koko yrityksen tuoteportfolion, ja se on kokonaisvaltainen osa Biolanin DNA:ta. Tuotemarkkinoinnin ja puutarhavinkkien ohella Nitron tehtävänä on tuoda julkisuuteen Biolanin tinkimättömästi tekemää työtä kiertotalouden hyväksi. Biolan jatkaa pysähtymättä matkaa kohti vihreämpää maailmaa – multa- ja lannoitesäkki kerrallaan.

Yhteistyö

  • Kanava- ja strategiatyö

  • Verkkopalvelun seuranta ja kehitys

  • Kampanjasivustot

  • Digitaalinen mainonta

  • Jatkuva näkyvyys

Asiakkaalle tehtyjä töitä

Ennätyksiä rikkovaa digitaalista markkinointia

Yhteistyömme alussa Biolanin markkinointitiimi teki selväksi, että yksi Nitron avaintehtävistä on nostaa Biolanin digitaalinen näkyvyys uudelle tasolle. Teimme kanava- ja strategiatyön yhdessä Biolanin tiimin kanssa, ja lähdimme toteuttamaan suunnitelmaa tavoitteet kirkkaina mielissämme.

Työ on tuottanut tulosta: esimerkiksi toukokuussa 2019 saavutimme digitaalisessa markkinoinnissa 10,05 prosentin CTR-lukeman, ja kesäkuussa ylsimme peräti 19,44 prosentin lukemiin (hakusanamainonnassa hyvä taso on jo 2 %).

Kiertotalouden asialla jo yli 45 vuotta

Biolanin 45. juhlavuoden kunniaksi toteutimme kampanjasivuston kiertotalousteemalla. Tavoitteenamme oli avata yrityksen historiaa juuri kiertotalouden näkökulmasta. Sivustolla kävijä pääsee tutustumaan Biolanin lukuisiin innovaatioihin vuosikymmenten varrelta. Osana sivustoa toteutimme myös Biolanin historian huippukohtia esittelevän videon, jota isännöi yrityksen pitkäaikainen toimitusjohtaja ja nykyinen hallituksen puheenjohtaja Pekka Kariniemi.

Kiinnostuitko?

Kerromme mielellämme lisää.

Paras palvelu on aina henkilökohtaista. Ota siis yhteyttä suoraan asiakasvastaaviin tai jätä meille yhteydenottopyyntö.