Ahlsell

Pohjoismaiden johtava teknisen kaupan ammattilainen palvelee LVI-, sähkö-, teollisuus- ja kylmäalan ammattilaisia. Me autamme yritystä rakentamaan erottuvia myymäläkonsepteja ja vahvempaa digipresenssiä.

NITROFI-Ahlsell-Etu_2

Ammattilaisen tunnistaa aina

Olemme  Ahlsellille  strateginen kumppani Suomessa. Yhteistyöhön on kuulunut  Ahlsell  Experttipäivien  konseptointi ja kampanja-aikana myymälänäkyvyyden sekä toimenpiteiden suunnittelu vahvalla digikärjellä. Nikkaroimme pystyyn myös  Ahlsellin  oman Facebookin syksyllä 2017. Kumppanuuden laajenemisesta hyvä esimerkki on FIXX-kiinnitystarvikesarjan lanseeraus, jossa esitellään alansa terävintä kärkeä – kirjaimellisesti.

YHTEISTYÖ:

  • Kampanjat ja tuotelanseeraukset​
  • Myymälä- ja markkinointimateriaalit
  • Sosiaalisen median haltuunotto
  • Brändiin liittyvä konsultointi

Experttipäivät-konsepti

Experttipäivät-konsepti erottuvine ilmeineen luotiin tuomaan ammattimaista sykettä kaksi kertaa vuodessa järjestettävään tarjouskampanjaan, joka järjestetään sekä myymälöissä että webshopissa. Viikon aikana erilaiset expertit – niin Ahlsellin oma henkilökunta, toimittajat kuin asiakkaatkin – nostetaan valokeilaan. Experttipäivien markkinoinnissa on otettu vahvasti digitaalinen ote.

NITROFI-Ahlsell-Työt-Expertti_2
NITROFI-Ahlsell-Työt-Fixx

FIXX-tuotesarjan lanseeraus

Uusi kiinnitystarvikesarja edustaa alansa terävintä kärkeä, ja se toimi lanseerauksemme ydinajatuksena. Koko ajan laajenevaan tuotesarjaan suunniteltiin ensin esilanseeraus, jossa herätettiin kiinnostusta ja pöhinää digitaalisissa kanavissa. Varsinainen lanseeraus taas porautuu syvemmälle myymälöihin, sosiaalisen median kanaviin, hakukonemainontaan ja asiakkaiden mieliin.

Sosiaalisen median haltuunotto

Ammattilainen tarvitsee ammattimaiset Facebook-sivut. Koska Ahlsell Suomella ei niitä vielä ollut, sellaiset perustettiin. Tavoitteenamme oli luoda kiinnostavat ammattilaissivut, joilla sekä ajankohtaiset asiat, tuotetieto ja -vinkit sekä viihdyttävä sisältä kohtaavat. Ahlsell on ammattilaisen asialla, unohtamatta sitä pilkettä silmäkulmassa.

NITROFI-Ahlsell-Työt-Some_2

Mielenkiintoinen ja monipuolinen asiakkuus pitää sisällään myös muistutuksen osuvan henkilökemian merkityksestä.

Sebastian

Lead Designer

 

JYRI+SEBA_combo

Teknisen kaupan ammattilaisille syntyi erottuva ja tuloksellinen kampanjakonsepti. Yhteistyö on sujunut erinomaisesti – ammattimaisella otteella, mutta pilke silmäkulmassa!

Jyri

Project Manager

 

Kiinnostuitko?

Kerromme mielellämme lisää.

Paras palvelu on aina henkilökohtaista. Ota siis yhteyttä suoraan Mikkoon tai jätä meille yhteydenottopyyntö.