fin eng

Volkswagen, Äkkilähdöt

Äkkilähdöistä sai uuden auton nopeasti ajoon

Volkswagenin Äkkilähdöt saivat autonostajat liikkeelle

Äkkilähdöistä sai nopean ratkaisun kevään autokuumeeseen.

Lääkettä autokuumeeseen

Volkswagen halusi vauhdittaa kevään myyntiä erikoiserällä autoja, jotka tarjottiin asiakkaille nopeaan toimitukseen. Normaalisti autokuumeesta kärsivät autoilijat joutuvat odottamaan tilaamaansa autoa viikkoja, mutta nyt tilanteeseen tarjottiin hyvä lääke: erä autoja oli jo maassa odottamassa ostajia, ja autot varustettiin kovilla tuhansien eurojen eduilla.

Aktivoivat Äkkilähdöt

Nitro suunnitteli erikoiserälle myyntitapahtuman ja loi sille nimen, ilmeen ja kampanjan. Nimellä Äkkilähdöt annettiin vahva tunne, että nyt kannattaa toimia, ja uuden auton saa nopeasti ajoon. Mainonnassa viitattiin visuaalisuudella matkailualan Äkkilähtöihin ja linjaa toistettiin kaikissa kanavissa.

Äkkilähdöille tehtiin televisio-, printti- ja online-mainontaa sekä kampanjasivu verkkoon. Volkswagen-asiakkaille Äkkilähdöistä kerrottiin myös sähköpostisuorilla ja liikkeissä erikoiserän autot oli merkattu Äkkilähtö-tunnuksin.

Heti ensimmäisistä päivistä lähtien liikkeissä riitti kuhinaa ja kauppa kävi.