fin eng

Lemminkäinen

Markkinointi­viestintää siellä missä asiakkaat ovat

Vaativan infra­raken­ta­misen ja talon­ra­ken­tamisen osaaja Pohjois-Euroopassa

Tuloksellinen markkinointi tarkoittaa luovien ratkaisujen lisäksi luovaa mediasuunnittelua. Lemminkäisen rakennuskohteiden tuloksellisessa markkinoinnissa on hyödynnetty miltei kaikkea metrotauluista interaktiivisiin tablet-sovelluksiin. Kohderyhmää ei määritellä enää maantieteellisesti, vaan myös ajankäytön ja mediakulutuksen mukaan. Ja kun aktivoinnit ovat mitattavissa, kampanjan tehokkuus on myös parannettavissa. Lemminkäisen ennakkoluulottomuus palkitsee: rekrykampanjan tuhat hakemusta, asuntokohteiden nopeat myyntiajat, tablet-mainoksen 17 %:n interaktio ja rakennettavan kauppakeskuksen esittelyvideon 28 000 näyttökertaa YouTubessa puhuvat omaa kieltään.